Previous Thread
Next Thread
Print Thread
Pagina 5 van 7 1 2 3 4 5 6 7
Re: E-mail adressen in het profiel [Re: ] #118860 11/04/08 06:58
A
Admin 007 Online 007 OP
Admin
Hopeloos Verslaafd
OP Online 007
Admin
Hopeloos Verslaafd
A
Kan er iemand al iets zeggen over ongevraagde mailtjes die nu binnenkomen, of valt het wel mee tot nu toe ??

Hoe lang duurt een ban klik hier !!

Let op bij een vraag over een ban, vermeld dan altijd over welke chatsite het gaat !!!! anders geef ik geen antwoord meer !!!!!!!!

Profielen worden zonder opgave van rede verwijderd als ze niet aan onze regels voldoen.

let op, ik reageer enkel op een PriveBericht als het ook prive is, niet op vragen over een ban, etc. !!!!!

Bantijden gelden alleen voor de eerste ban, een tweede word nooit verwijderd.

MOBIELE INLOG: Logt u via een mobiel in, dan kan het voorkomen dat er een ban is van uw voorganger, daar is niets aan te doen helaas, en zou vanzelf weer over moeten gaan.

AUTOMATISCHE SYSTEEM BAN : Als je vervelend bezig bent op de chats, dan kun je een automatische ban krijgen, zo'n ban duurt normaal 24 tot 48 uur, houd het gezellig en leuk aub om herhaling te voorkomen. Ga dus aub niet spammen, beledigende berichten versturen etc etc.

KORTE BAN:: houd u zich niet aan onze regels kunt u een korte ban van 60 minuten krijgen, mooie tijd om de regels te gaan lezen, van deze bans worden echter geen gegevens opgeslagen, dus na de rede van zo,n ban vragen heeft geen nut..

ANONIEM SURFEN:: Zet anoniem (Prive )surfen uit, deze optie veroorzaakt in sommige browsers de ban.
je hebt dan Apple iCloud Private Relay aanstaan zet dit uit. ..
Re: E-mail adressen in het profiel [Re: Admin 007] #118866 11/04/08 08:31
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
Ik denk dat het wellicht beter is om te kijken OF er wel iemand zijn vals mailadres verandert heeft in een werkend mailadres?
Kunnen jullie dat zien johan?

Ik had in ieder geval (ondanks mijn zware bedenkingen) als proef mijn GELDIG mailadres erin gezet om te kijken wat voor gevolgen het ZOU hebben.
Daarop EEN ongewenst mailtje te krijgen...van jouw!!! lol
Door de veranderde omstandigheden ben ik daar ook weer mee gestopt.

Maar denk dat het zonder meer meer tijd nodig heeft voordat de gemiddelde chatter DOORKRIJGT welke mogelijkheden ze zouden hebben...en als dat gebeurd dan berg je maar! lol
Dus blijf van mening dat we datr beter voor kunnen blijven.

ps:Toegevoegde vraag:
Hoe zit het eigenlijk met deze mails? Kunnen jullie bijv ZIEN de inhoud vd mails?
Bedoel dit:in het verleden konden(bijv dreigementen of zo) niet als bewijs voor maatregelingen van jou kant behandeld worden omdat het niet via chatgirl/chat en zo ging....hoe zit dat nu?

Re: E-mail adressen in het profiel [Re: ] #118869 11/04/08 08:56
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
heb het profiel van mijn vriendin veranderd naar echte email en daar de afgelopen week welgeteld 1x een nette email op gehad

Re: E-mail adressen in het profiel [Re: Admin 007] #118873 11/04/08 09:30
*
*Rene+Tina* Online Content
Chatgirl verslaafd
Chatgirl Opa & Oma
**
Online Content
Chatgirl verslaafd
Chatgirl Opa & Oma
**
*
 Bericht van: OO7
Kan er iemand al iets zeggen over ongevraagde mailtjes die nu binnenkomen, of valt het wel mee tot nu toe ??

Wij hebben er tot nu toe geen last van gehad...2 van de 3 profielen die bij ons in gebruik zijn hebben een werkend e-mail adres.

Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.
Re: E-mail adressen in het profiel [Re: ] #118875 11/04/08 09:42
A
Admin 007 Online 007 OP
Admin
Hopeloos Verslaafd
OP Online 007
Admin
Hopeloos Verslaafd
A
 Quote:
mogelijkheden ze zouden hebben...en als dat gebeurd dan berg je maar! lol
Dus blijf van mening dat we datr beter voor kunnen blijven.

denk dat je daar net als vroeger nu ook geen last van hoeft te hebben, eerst kon je er inzetten [email protected] kan je nu nog steeds, alleen moet het duidelijker worden, of je mail wilt of niet, dat word op het momend nagekene,.

Quote:
Hoe zit het eigenlijk met deze mails? Kunnen jullie bijv ZIEN de inhoud vd mails?
Bedoel dit:in het verleden konden(bijv dreigementen of zo) niet als bewijs voor maatregelingen van jou kant behandeld worden omdat het niet via chatgirl/chat en zo ging....hoe zit dat nu?

denk niet dat dat veranderd, volgens mij zien wij nog steeds geen mails. ikke tenminste niet, dus kan dat ook niet als bewijs dienen, maar als iemand jou bedreigt via dat mail systeem, staat wel duidelijk het profiel er op van de verzender, en dat kunnen we dus wel nakijken van wie dat profiel was.

Let op bij een vraag over een ban, vermeld dan altijd over welke chatsite het gaat !!!! anders geef ik geen antwoord meer !!!!!!!!

Profielen worden zonder opgave van rede verwijderd als ze niet aan onze regels voldoen.

let op, ik reageer enkel op een PriveBericht als het ook prive is, niet op vragen over een ban, etc. !!!!!

MOBIELE INLOG: Logt u via een mobiel in, dan kan het voorkomen dat er een ban is van uw voorganger, daar is niets aan te doen helaas, en zou vanzelf weer over moeten gaan.

AUTOMATISCHE SYSTEEM BAN : Als je vervelend bezig bent op de chats, dan kun je een automatische ban krijgen, zo'n ban duurt normaal 24 tot 48 uur, houd het gezellig en leuk aub om herhaling te voorkomen. Ga dus aub niet spammen, beledigende berichten versturen etc etc.

KORTE BAN:: houd u zich niet aan onze regels kunt u een korte ban van 60 minuten krijgen, mooie tijd om de regels te gaan lezen, van deze bans worden echter geen gegevens opgeslagen, dus na de rede van zo,n ban vragen heeft geen nut..

ANONIEM SURFEN:: Zet anoniem (Prive )surfen uit, deze optie veroorzaakt in sommige browsers de ban.
Re: E-mail adressen in het profiel [Re: Admin 007] #118876 11/04/08 09:50
A
Admin 007 Online 007 OP
Admin
Hopeloos Verslaafd
OP Online 007
Admin
Hopeloos Verslaafd
A
voor de rest komt het hier zo'n beetje overeen, ik heb wat nep profielen gemaakt, ja echte fake profielen sorry om het te testen, en ik heb ook 1 mailtje gehad, maar dat zal ongetwijfel nog wel wat meer gaan worden, er zijn altijd mensen die hopen zo aan een date te komen.

Re: E-mail adressen in het profiel [Re: Admin 007] #118923 11/04/08 18:37
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
Stomtoevallig heb ik vannacht mijn echte email neergezet ;\) om te testen en evt argumenten die Astrid en ik hebben aangedragen te onderbouwen. Ik houd je daarover op de hoogte Johan mocht er wat ongewenst binnekomen maar dan via pm okay?

Re: E-mail adressen in het profiel [Re: ] #118924 11/04/08 19:08
A
Admin 007 Online 007 OP
Admin
Hopeloos Verslaafd
OP Online 007
Admin
Hopeloos Verslaafd
A
ok is prima mieke mag altijd via pm

Re: E-mail adressen in het profiel [Re: Admin 007] #119046 13/04/08 18:59
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
ook ik heb mijne valse in het echt veranderd, maar nog steeds geen mail ontvangen, dus ik denk dat het echt wel meevalt

Re: E-mail adressen in het profiel [Re: ] #119141 14/04/08 20:32
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
zal dan ook maar meedoen aan de chatgirl test en hou jullie natuurlijk op de hoogte van de resultaten lol

Pagina 5 van 7 1 2 3 4 5 6 7

Moderated by  Admin 007, kaboom 

Shout Box
Who's Online Now
0 registered members (), 72 guests, and 2 spiders.
Sleutel: Admin, Globale Moderator, Mod
Nieuwste Leden
SammySub, Studentje2, Henk.r, Katootje, Toyboy1987
4993 Geregistreerde gebruikers
Forum Statistics
Forums14
Onderwerpen26,969
Berichten361,949
Members4,993
Most Online553
Mar 14th, 2020
juni