Previous Thread
Next Thread
Print Thread
Pagina 4 van 7 1 2 3 4 5 6 7
Re: E-mail adressen in het profiel [Re: Admin 007] #118475 07/04/08 15:00
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A

____

___________soms wel heel toepasselijk

Re: E-mail adressen in het profiel [Re: ] #118477 07/04/08 15:10
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
 Bericht van: astrid
Vindt het zeer aanmatigend van jou te stellen dat ik verbeteringen niet waardeer!

Maar als dat jouw manier van verwoorden is,ook goed hoor.

Maar daar een gewone discussie verwaterd in een persoonlijke (?) vete naar mij toe(weet niet waarom,mag je gerust me uitleggen hoor...echter op deze plaats lijkt me dat misplaatst)
-Ik discusieerde inhoudelijk op iets..jij op persoonlijk vlak-
zal ik de discussie verder laten zoals het is.

heb geen veter hoor maar was gewoon wat kritiek van mij verder niets en dat moet gewoon kunnen vindt ik

Re: E-mail adressen in het profiel [Re: ] #118478 07/04/08 15:11
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
 Bericht van: Rebelse Redbull

____

___________soms wel heel toepasselijk

ik ben de middelste lol

Re: E-mail adressen in het profiel [Re: ] #118503 07/04/08 20:02
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
dat blijkt wel Homer dat jij de middelste bend. Je mmag je kritiek dan wel op Astrid afvuren maar er zijn zoals de posts duidelijk maken meer dames die niet blij zijn met zoals het nu is.
Als een verandereing door de behherder in ONS profiel betekent dat we de tekst moeten gaan aanpassen dan geloof ik dat je ook je doel voorbij schiet.

Dat het met een reden is gedaan begrijpen wij ook wel, idee is prima, maar de uitvoering is wat minder.

Re: E-mail adressen in het profiel [Re: ] #118506 07/04/08 20:11
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
kan zijn mieke maar ging mij meer om de manier van reageren iedereen doet zijn best om het te verbeteren en ik vindt dat je ze dan eerst even een kans moet geven
overgens is het geen vete maar gewoon hoe ik erover denk en net als astrid en jij hun mening gaven deed ik het met de mijne verder niets

Re: E-mail adressen in het profiel [Re: Admin 007] #118526 08/04/08 02:17
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A

_____________Laat nu als grote volwassen mensen,
______het besluit over aan de wijzen van het beheer

Re: E-mail adressen in het profiel [Re: ] #118528 08/04/08 06:16
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
 Bericht van: homer
kan zijn mieke maar ging mij meer om de manier van reageren iedereen doet zijn best om het te verbeteren en ik vindt dat je ze dan eerst even een kans moet geven

Precies homer,
HELEMAAL mee eens.....tenzij je vantevoren een valkuil ziet aankomen.
Het zou juist getuigen van desinterresse in chatgirl/babe als je iets ziet gebeuren dat over het hoofd gezien is geworden.
De discussie werd idd best fel op een gegeven moment....en ik vind nog steedsdat zoiets moet kunnen.Of de argumenten nu volledig juist zijn of niet:soms is hoe groter de betrokkenheid met iets,hoe feller je soms in de discussie bent.
Je kan dan ook zien dat de discussie steeds op het INHOUDELIJKE vlak is gebleven....en bijv niet naar Johan persoonlijk.
Klopt...ik kan best fel zijn....ik durf zelf ook zeer beslist te stellen dat ik tevens ZEER betrokken ben met chatgirl.
Heb juist ook diverse activiteiten ontplooit juist om chatgirl een nog beter image te geven en/of te stimuleren.
Dat maakt mij niets MEER dan anderen....(ieder doet naar wat hij wil of kan)...maar het maakt me ook zeker niets minder dan anderen.

En het voorstel om ergens een kuil in het wegdek te zien en te zeggen :Kom,we plaatsen ergens een bordje met de tekst"Pas op,je kan erin vallen" vind ik op voorhand onvoldoende en/of misplaatst.Het gat dichten is het enige juiste middel.

De discussie werd op een gegeven moment even fel omdat de indruk bestond dat Johan onze bezwaren niet zo zag(op het moment vd 4 voordelen en slechts EEN nadeel)
Johan heeft inmiddels gezegd gehad dat dit een slippertje was:er had bijmoeten staan:Jongens,vul maar aan.
En dan wordt een discussie toch anders.....
Johan heeft erkend dat men niet stil gestaan heeft met onze bezwaren en dit voor te leggen bij de eigenaar vd site(Kaboom)
En dat wachten we dus af.

En nee:als ik(en gelukkig ook anderen) zie dat er vantevoren een probleem ontstaat ben ik niet de type van "horen,zien en ZWIJGEN" lol

Re: E-mail adressen in het profiel [Re: ] #118529 08/04/08 07:00
A
Admin 007 Online 007 OP
Admin
Hopeloos Verslaafd
OP Online 007
Admin
Hopeloos Verslaafd
A
ho even, ik ben het nog steeds niet met jullie eens op alle vlakken, je kunt niet zien of iemand een werkend adres heeft of niet. prima daar ben ik het mee eens, en daar heb ik ook voor gevraagt of het aangepast kan worden, zodat bv je kan kiezen of je een mail wilt of niet.
voor de rest vind ik het nog steeds een goede verandering, ik plaatste inderdaad wat voor en nadelen, echter was het de bedoeling dat jullie je voor of nadelen erbij gingen zetten.
maar geef het een kans aub, want zoals het was, had het teveel nadelen, en werkte alleen de spammers maar in de hand, vandaar ook de vele valse adressen.
maar laten we vooral rustig blijven hier, iedereen mag een mening hebben, maar laten we het wel gezellig en leuk houden aub.

Hoe lang duurt een ban klik hier !!

Let op bij een vraag over een ban, vermeld dan altijd over welke chatsite het gaat !!!! anders geef ik geen antwoord meer !!!!!!!!

Profielen worden zonder opgave van rede verwijderd als ze niet aan onze regels voldoen.

let op, ik reageer enkel op een PriveBericht als het ook prive is, niet op vragen over een ban, etc. !!!!!

Bantijden gelden alleen voor de eerste ban, een tweede word nooit verwijderd.

MOBIELE INLOG: Logt u via een mobiel in, dan kan het voorkomen dat er een ban is van uw voorganger, daar is niets aan te doen helaas, en zou vanzelf weer over moeten gaan.

AUTOMATISCHE SYSTEEM BAN : Als je vervelend bezig bent op de chats, dan kun je een automatische ban krijgen, zo'n ban duurt normaal 24 tot 48 uur, houd het gezellig en leuk aub om herhaling te voorkomen. Ga dus aub niet spammen, beledigende berichten versturen etc etc.

KORTE BAN:: houd u zich niet aan onze regels kunt u een korte ban van 60 minuten krijgen, mooie tijd om de regels te gaan lezen, van deze bans worden echter geen gegevens opgeslagen, dus na de rede van zo,n ban vragen heeft geen nut..

ANONIEM SURFEN:: Zet anoniem (Prive )surfen uit, deze optie veroorzaakt in sommige browsers de ban.
je hebt dan Apple iCloud Private Relay aanstaan zet dit uit. ..
Re: E-mail adressen in het profiel [Re: Admin 007] #118548 08/04/08 09:02
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
met wat 007 zegt ben ik het volledig eens en zie het precies hetzelfde
ik denk ook dat het gezellig moet blijven en daarom reageerde ik ook eigenlijk vondt het niet de gezellige kant opgaan lol
het ging mij om de manier van reageren en ik lees het als gelijk krijgen en das wat anders dan erover discussieren
laat het maar lekker gaan zo even denk dat chatgirl genoeg wijsheid heeft om zelf te zien hoe het loopt en dan er wat aan te doen
nb aan rebelerende redbull
ben nu weer het middelste duifje lol

Re: E-mail adressen in het profiel [Re: ] #118777 09/04/08 19:06
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
Hoi...

Ik vind het een goede verandering.Ik heb altijd een vals email adres gebruikt om het gespam en het zomaar toevoegen in ijn sn tegen te gaan. Mijn msn vind ik toch wel een beetje prive, maar dat is mijn mening....

Zou het ook mogelijk zijn om net ls met de chat een webcamfunctie in de chat te bouwen? Zo kan ik zin of iemand echt is zonder mijn msn te geven.

Groetjes Debie

Pagina 4 van 7 1 2 3 4 5 6 7

Moderated by  Admin 007, kaboom 

Shout Box
Who's Online Now
0 registered members (), 72 guests, and 2 spiders.
Sleutel: Admin, Globale Moderator, Mod
Nieuwste Leden
SammySub, Studentje2, Henk.r, Katootje, Toyboy1987
4993 Geregistreerde gebruikers
Forum Statistics
Forums14
Onderwerpen26,969
Berichten361,949
Members4,993
Most Online553
Mar 14th, 2020
juni