kan zijn mieke maar ging mij meer om de manier van reageren iedereen doet zijn best om het te verbeteren en ik vindt dat je ze dan eerst even een kans moet geven
Precies homer,
HELEMAAL mee eens.....tenzij je vantevoren een valkuil ziet aankomen.
Het zou juist getuigen van desinterresse in chatgirl/babe als je iets ziet gebeuren dat over het hoofd gezien is geworden.
De discussie werd idd best fel op een gegeven moment....en ik vind nog steedsdat zoiets moet kunnen.Of de argumenten nu volledig juist zijn of niet:soms is hoe groter de betrokkenheid met iets,hoe feller je soms in de discussie bent.
Je kan dan ook zien dat de discussie steeds op het INHOUDELIJKE vlak is gebleven....en bijv niet naar Johan persoonlijk.
Klopt...ik kan best fel zijn....ik durf zelf ook zeer beslist te stellen dat ik tevens ZEER betrokken ben met chatgirl.
Heb juist ook diverse activiteiten ontplooit juist om chatgirl een nog beter image te geven en/of te stimuleren.
Dat maakt mij niets MEER dan anderen....(ieder doet naar wat hij wil of kan)...maar het maakt me ook zeker niets minder dan anderen.
En het voorstel om ergens een kuil in het wegdek te zien en te zeggen :Kom,we plaatsen ergens een bordje met de tekst"Pas op,je kan erin vallen" vind ik op voorhand onvoldoende en/of misplaatst.Het gat dichten is het enige juiste middel.
De discussie werd op een gegeven moment even fel omdat de indruk bestond dat Johan onze bezwaren niet zo zag(op het moment vd 4 voordelen en slechts EEN nadeel)
Johan heeft inmiddels gezegd gehad dat dit een slippertje was:er had bijmoeten staan:Jongens,vul maar aan.
En dan wordt een discussie toch anders.....
Johan heeft erkend dat men niet stil gestaan heeft met onze bezwaren en dit voor te leggen bij de eigenaar vd site(Kaboom)
En dat wachten we dus af.
En nee:als ik(en gelukkig ook anderen) zie dat er vantevoren een probleem ontstaat ben ik niet de type van "horen,zien en ZWIJGEN"