Zelf kan ik die mopjes wel waarderen, ik heb ze ook gelezen elke dag dat er ��n gepost werd, nee ik reageer daar niet op want ik ben niet wat jij zoekt en jij bent niet wat ik zoek

Ik moet ook bekennen dat ik wel dacht dat je deze beter in het moppen topic kon/kan plaatsen, dat is echt niet moeilijk te vinden, je scrolt wat naar beneden naar algemeen en daar zie je vanzelf staan waar de mopjes en nog een paar dingen geplaatst kunnen worden, je hebt de dating topic ook gevonden dus waarom die niet h�

Waarom je er geen reacties op krijgt van diegene die wel iemand als jou zoeken is denk ik te wijten aan het feit dat jouw advertentie niet erg aantrekkelijk opgebouwd is, ik bedoel iemand moet jou een mopje vertellen en misschien kom jij wel langs staat er, volgens mij trekt dat geen volk.
Kan je niet beter hier een leuke advertentie zetten, wie je bent, wat je zoekt enz enz, daarbij leef je je helemaal uit in het moppen topic zodat men ziet dat jij een man bent van gein en humor en wellicht krijg je dan eerder een berichtje van iemand

Besef overigens wel dat de kans zeer klein is dat er iets leuks ontstaat, maar nee heb je al en ja kan je wellicht krijgen h�....
Succes en ik zou het wel leuk vinden als je het moppen topic vind en opvult hoor....