Previous Thread
Next Thread
Print Thread
Pagina 2 van 4 1 2 3 4
Re: MELD HIER ECHTE CHATTERS AAN !!! [Re: Admin 007] #191900 15/10/09 23:02
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
uiteraard heb ik het hier over bdsm-girl. In dat forumonderdeel zitten we toch ook:) En alle mannen over ��n kam scheren... ja, omdat ik weinig anders ervaar. Overigens.. als je de heren eenmaal laat weten geen loslopend wild te zijn, niet in te zijn voor een neukbeurt of meppartij, is er inderdaad echt wel een aantal dat bijdraait en toch een leuk gesprek aangaat hoor:)

mijn ervaring op chatgirl is wat dt betreft niet zo heel veel anders... eerste optie is neuken... lukt dat niet, haakt grootste deel af, en ander deel gaat over tot goed gesprek. IK heb daar best al wel menige date gemaakt, maar helaas.. nog nooit met een �chte chatter..... dus stempel zit er nog steeds niet in.

Re: MELD HIER ECHTE CHATTERS AAN !!! [Re: ] #191927 16/10/09 07:23
A
Admin 007 Offline OP
Admin
Hopeloos Verslaafd
OP Offline
Admin
Hopeloos Verslaafd
A
ja, mannen denken in eerste instantie nu eenmaal dat iedere vrouw wel wil met hun, maar meestal merken ze dat snel genoeg. en met zo'n stempel hoef je niet echter te zijn als iemand zonder stempel hoor, met stempel wil alleen maar zeggen dat iemand bevestigt heeft dat je echt bent, anders niets.

Hoe lang duurt een ban klik hier !!

Let op bij een vraag over een ban, vermeld dan altijd over welke chatsite het gaat !!!! anders geef ik geen antwoord meer !!!!!!!!

Profielen worden zonder opgave van rede verwijderd als ze niet aan onze regels voldoen.

let op, ik reageer enkel op een PriveBericht als het ook prive is, niet op vragen over een ban, etc. !!!!!

Bantijden gelden alleen voor de eerste ban, een tweede word nooit verwijderd.

MOBIELE INLOG: Logt u via een mobiel in, dan kan het voorkomen dat er een ban is van uw voorganger, daar is niets aan te doen helaas, en zou vanzelf weer over moeten gaan.

AUTOMATISCHE SYSTEEM BAN : Als je vervelend bezig bent op de chats, dan kun je een automatische ban krijgen, zo'n ban duurt normaal 24 tot 48 uur, houd het gezellig en leuk aub om herhaling te voorkomen. Ga dus aub niet spammen, beledigende berichten versturen etc etc.

KORTE BAN:: houd u zich niet aan onze regels kunt u een korte ban van 60 minuten krijgen, mooie tijd om de regels te gaan lezen, van deze bans worden echter geen gegevens opgeslagen, dus na de rede van zo,n ban vragen heeft geen nut..

ANONIEM SURFEN:: Zet anoniem (Prive )surfen uit, deze optie veroorzaakt in sommige browsers de ban.
je hebt dan Apple iCloud Private Relay aanstaan zet dit uit. ..
Re: MELD HIER ECHTE CHATTERS AAN !!! [Re: Admin 007] #192071 16/10/09 14:56
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
ik twijfel dan ook niet aan mezelf hoor:) en mannen die mij een faker vinden omdat ik niet direct met mijn benen wijd ga liggen voor ze neem dan ook maar niet al te serieus:)

Re: MELD HIER ECHTE CHATTERS AAN !!! [Re: ] #192120 16/10/09 16:58
A
Admin 007 Offline OP
Admin
Hopeloos Verslaafd
OP Offline
Admin
Hopeloos Verslaafd
A
gelijk heb je, als ze je niet geloven is dat hun probleem toch

Let op bij een vraag over een ban, vermeld dan altijd over welke chatsite het gaat !!!! anders geef ik geen antwoord meer !!!!!!!!

Profielen worden zonder opgave van rede verwijderd als ze niet aan onze regels voldoen.

let op, ik reageer enkel op een PriveBericht als het ook prive is, niet op vragen over een ban, etc. !!!!!

MOBIELE INLOG: Logt u via een mobiel in, dan kan het voorkomen dat er een ban is van uw voorganger, daar is niets aan te doen helaas, en zou vanzelf weer over moeten gaan.

AUTOMATISCHE SYSTEEM BAN : Als je vervelend bezig bent op de chats, dan kun je een automatische ban krijgen, zo'n ban duurt normaal 24 tot 48 uur, houd het gezellig en leuk aub om herhaling te voorkomen. Ga dus aub niet spammen, beledigende berichten versturen etc etc.

KORTE BAN:: houd u zich niet aan onze regels kunt u een korte ban van 60 minuten krijgen, mooie tijd om de regels te gaan lezen, van deze bans worden echter geen gegevens opgeslagen, dus na de rede van zo,n ban vragen heeft geen nut..

ANONIEM SURFEN:: Zet anoniem (Prive )surfen uit, deze optie veroorzaakt in sommige browsers de ban.
Re: MELD HIER ECHTE CHATTERS AAN !!! [Re: Admin 007] #201971 01/12/09 11:49
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
een leuke opmerking........gezellige bakkie gebleven tussen wat chatters ???

Ik laat de chatters liever waar ze thuis horen......namelijk op de chat.

Een stempel is een leuk idee, waar niet iedereen aan mee hoeft te werken, wij zeker niet! En als wij derhalve als "faker" bestempeld worden, dan zij het zo oftewel Amen !
Diegene die de binnenkant van onze SM Heaven al hebben mogen bewonderen, zullen het absoluut met me eens zijn.

Luuk en Isabella

Re: MELD HIER ECHTE CHATTERS AAN !!! [Re: Admin 007] #204936 16/12/09 03:20
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
??

Re: MELD HIER ECHTE CHATTERS AAN !!! [Re: Admin 007] #204937 16/12/09 03:27
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
xx

Re: MELD HIER ECHTE CHATTERS AAN !!! [Re: Admin 007] #217323 20/02/10 21:39
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
ik wil even dedekkertjes aanmelden als 100 % real. wij zijn zelf midlifelol.

thnxxxxx

Re: MELD HIER ECHTE CHATTERS AAN !!! [Re: ] #217373 21/02/10 09:24
A
Admin 007 Offline OP
Admin
Hopeloos Verslaafd
OP Offline
Admin
Hopeloos Verslaafd
A
dedekkertjes bestaat niet op bdsmgirl ??

Re: MELD HIER ECHTE CHATTERS AAN !!! [Re: Admin 007] #217490 22/02/10 00:13
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
Ik wil graag dominant013 aanmelden als Real Chatter
Mijn nickname hier is subfeeling

Pagina 2 van 4 1 2 3 4

Shout Box
Who's Online Now
2 registered members (FransD, Maxiemax), 50 guests, and 1 spider.
Sleutel: Admin, Globale Moderator, Mod
Nieuwste Leden
Studentje2, Henk.r, Katootje, Toyboy1987, Mark66
4992 Geregistreerde gebruikers
Forum Statistics
Forums14
Onderwerpen26,968
Berichten361,947
Members4,992
Most Online553
Mar 14th, 2020
juni