http://profielen.tgirl.nl/count.php?nick=tvtanjaforfreegaat om een commerciele club en vermelding van e-mail
Wat valt er verder nog te vertellen?
HOi allemaal, Welkom op mijn profiel en zo als je ziet is er genoeg te lezen voornamelijk over de club waar we mee bezig zijn en wat minder over mij maar zal heel kort Tanja's behoeftes uitleggen met behulp van trefwoorden
+Vrouw zijn is top
+kleding: Casual, mode, leer, latex,lak,
+sex
+bdsm
+mannen
+zusjes
+monogaam gehandicapt!!!!!!!!
+en hopeloos verlieft
______TGIRL CLUB_______TGIRL CLUB_________TGIRL CLUB______
De indeling zal als volgt zijn:
Een ruimte van 21 m2 waar een bar, zit gedeelte en chat/cam cafe aanwezig zullen zijn {Deze wordt inmiddels uitgebreid met nogmaals 9 m2 waar ook een gezellige haard zal staan
Een slaapkamer van 9 m2 voor dingen die je zelf wel kunt verzinnen..
een omkleedruimte van 7 m2 met kasten spiegels etc voor tgirls ...
een garderobe
De opzet van de club is om zowel gevorderde ..beginners als pro girls een ruimte te bieden om elkaar te ontmoeten te cammen te daten
Van elkaar te leren van elkaar genieten of gewoon jezelf kunnen zijn
andere girls leren kennen een grap een lach of wat dan ook in alle discretie vanzelf en dat wordt ook van je terug verwacht
Uiteindelijk zal er een vooraad make up en enkele pruiken op voorraad zijn om te proberen waarbij je natuurlijk de ervaringen van andere girls kunt gebruiken
We zijn inmiddels begonnen contacten te leggen die je 100% kan vertrouwen om je makkelijker te laten daten. Desgewenst is er een chauffeur/begeleider voor je beschikbaar die jou indien je dit wenst discreet van de club naar het contact brengt en daar met auto op je wacht om je gevoel van veiligheid te vergroten De nadruk ligt op het woord gevoel want al onze contacten zullen ook echt 100% betrouwbaar zijn...
voor girls over ver is er zo nu en dan wel een overnachtings mogelijkheid....
En let wel het is een niet comerciele onderneming!!!!!
_____BDSM______BDSM______BDSM________BDSM______
3 bdsm ruimtes voorzien van de nodige bdsm spullen als een schand paal,X kruis, crucified kruis [T kruis],one bar prison,kooi. in iedere ruimte zijn wand kettingen voor om de hals die je bewegings ruimte bied maar voorkomt dat je de ruimte kunt verlaten ��n ruimte wordt een hogtied ruimte met een 1000 kg will kettingtakel die iedere bindstand toelaat met of zonder hangharnas inclusief free air hanging of zelfs gespreid plafond hanging of swing,sling of aan handen of voeten
Je fantasie is de limmit....
...slave training
...flaggelatie: rijzwepen,rietje,flogger, kattenstaart,sticks.lat,hair,
...bullepees/theatraal.
...infantilisme.
...doggy training
...kidnapping ,raping,torture
...kaarsvet,cupping.
Echter mutilatie zal je niet bij ons tegen komen
Zijn er nog vragen kun je me mailen op
[email protected]enkele belangrijke aspecten bij ons zijn discretie,hygienne,verantwoordelijkheid,zorg en deskundigheid
De site is inmiddels klaar en en zo vaak bezocht dat de hele naam intyppen niet meer nodig is en daarvoor heb ik het beginstukje van de naam hier verwijdert....Mocht je de site willen bezoeken stuur je mij maar even een mailtje dan stuur ik je de link retour..
ik mag hem hier niet plaatsen ..Dat zijn nu eenmaal de

en daar moeten we ons aan houden
....