http://melindadomina.tgirl.nl/
(reclame profiel pagina aub doorlichten)
Gedaan..
Ik kan alleen maar Engels spreken .. Ik kom naar Nederland, nu in Amsterdam voor enkele dagen, nog steeds naar Parijs, Milaan, M�nchen, Berlijn, Keulen en Londen .. Wees klaar om mijn wereld te betreden, en om alle consequenties te aanvaarden ... Voordat u contact met mij op, zorg ervoor dat u zorgvuldig de gevolgen van je beslissing genomen. Ik ben niet alleen seks hier verkopen. Ik ben een ervaren Meesteres, ik ben hier om al uw verborgen verlangens worden gedomineerd, gebruikt en misbruikt op manieren die je misschien niet in staat geweest om nog voorstellen te komen. Of u nu een bevestigde slaaf of onderdanig of een first-timer bereid om te beginnen verkennen van je onderdanige kant, zorg ervoor dat je begrijp dat ik zal eisen, en het verkrijgen van, totale onderwerping van u. Als je hier bent om mind games te spelen, ga weg. Als u nog niet zeker, neem de tijd om na te denken en te beslissen. Als u nog wilt om mij te ontmoeten, voordat je contact met mij op, maak het met jezelf duidelijk over wat u zoekt, en leg het aan mij. Ik zal uw behandeling aanpassen aan uw situatie en leidt u door mijn wereld tot aan uw grenzen. U zult er geen spijt van de reis ... Voor meer informatie over mijn capaciteiten en beschikbaarheid op het moment, mijn website bekijken door te klikken op de web-logo aan de linkerkant van mijn BP profiel pagina. Klop je al snel Koningin Mel Melinda Domina .