Previous Thread
Next Thread
Print Thread
Pagina 1 van 3 1 2 3
Voorbeeld advertentie voor diegenen die hulp nodig #129735 16/07/08 16:51
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
Hallo
Ik ben een man (gebonden of ongebonden) van (leeftijd) met (kleur) haar en (kleur) ogen draag geen (of wel baard bril of snor) ben (lengte) en weeg (kilo)
Ik wil graag wat meer over mijzelf vertellen omdat ik ook wel begrijp dat jij als vrouw niet met de eerste de beste de koffer in wilt duiken
Ik ben al langer op zoek naar een leuke vrouw die samen met mij een leuke date wil hebben dat houdt bij mij niet in gelijk de eerste keer het bed in maar eens
samen uit eten naar de bisocoop of samen winkelen misschien
Ik hou van leuke dates waar we ook samen plezier kunnen hebben als je interesse hebt laat eens een reaktie hierachter en wie weet kunnen we eens kijken of we samen iets kunnen gaan doen .

liefs homer

Re: Voorbeeld advertentie voor diegenen die hulp nodig [Re: ] #129748 16/07/08 18:00
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
Daar kunnen de meeste inderdaad een voorbeeld aan nemen Homer! Goed gedaan.

Re: Voorbeeld advertentie voor diegenen die hulp nodig [Re: ] #129762 16/07/08 20:02
A
Admin 007 Online 007
Admin
Hopeloos Verslaafd
Online 007
Admin
Hopeloos Verslaafd
A
ok dit bericht laten we bovenaan staan.

Hoe lang duurt een ban klik hier !!

Let op bij een vraag over een ban, vermeld dan altijd over welke chatsite het gaat !!!! anders geef ik geen antwoord meer !!!!!!!!

Profielen worden zonder opgave van rede verwijderd als ze niet aan onze regels voldoen.

let op, ik reageer enkel op een PriveBericht als het ook prive is, niet op vragen over een ban, etc. !!!!!

Bantijden gelden alleen voor de eerste ban, een tweede word nooit verwijderd.

MOBIELE INLOG: Logt u via een mobiel in, dan kan het voorkomen dat er een ban is van uw voorganger, daar is niets aan te doen helaas, en zou vanzelf weer over moeten gaan.

AUTOMATISCHE SYSTEEM BAN : Als je vervelend bezig bent op de chats, dan kun je een automatische ban krijgen, zo'n ban duurt normaal 24 tot 48 uur, houd het gezellig en leuk aub om herhaling te voorkomen. Ga dus aub niet spammen, beledigende berichten versturen etc etc.

KORTE BAN:: houd u zich niet aan onze regels kunt u een korte ban van 60 minuten krijgen, mooie tijd om de regels te gaan lezen, van deze bans worden echter geen gegevens opgeslagen, dus na de rede van zo,n ban vragen heeft geen nut..

ANONIEM SURFEN:: Zet anoniem (Prive )surfen uit, deze optie veroorzaakt in sommige browsers de ban.
je hebt dan Apple iCloud Private Relay aanstaan zet dit uit. ..
Re: Voorbeeld advertentie voor diegenen die hulp nodig [Re: Admin 007] #130901 26/07/08 03:06
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
hmm niet slecht homer \:D maar ik krijg het gevoel alsof je met die advertentie een relatie wilt, of doel je daar ook op ? misschien ligt het ook aan mij , hoe ik het interpeteer hoor \:D

anyway hij is wel goed

Re: Voorbeeld advertentie voor diegenen die hulp nodig [Re: ] #130904 26/07/08 06:33
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
hi timo dank je
het idee erachter is dat er geen vrouwen zijn die reageren op ik ben geil wil je neuken maar dat je tijd en moeite moet investeren als je een date wilt

gr homer

Re: Voorbeeld advertentie voor diegenen die hulp nodig [Re: ] #130949 26/07/08 12:11
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
ja zoeits dacht ik al \:D

Re: Voorbeeld advertentie voor diegenen die hulp nodig [Re: ] #130953 26/07/08 12:21
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
Het verschil is dat Homer het netjes zegt en de andere vragen rechtstreeks of ze naar bed willen \:\)

Re: Voorbeeld advertentie voor diegenen die hulp nodig [Re: ] #145597 12/11/08 16:19
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
 Bericht van: homer
het idee erachter is dat er geen vrouwen zijn die reageren op ik ben geil wil je neuken

Klopt. En: Is ook een beetje bedreigend om rechtstreeks online of via mail te vragen 'wil je neuken'. Stel je voor in het echt vindt ze je een beetje tegenvallen. Dan is ze bang al toegezegd te hebben op iets waar ze bij nader inzien toch geen zin in heeft. Een 'date-rape' ligt in het verschiet, zeg maar!

Re: Voorbeeld advertentie voor diegenen die hulp nodig [Re: ] #153419 16/01/09 19:43
Theetje Offline
Hopeloze forum spammer
Hopeloze forum spammer
Toppie Stukkie Homer

Toch verbazen wij ons steeds weer over de lompig- en boerzigheid van menig man die zich aanbiedt als slachtvee om verwerkt te worden. lol
Thea zegt wel eens tegen mij: Frans van dat soort gasten kan ik echt niet warm lopen en ik moet haar meteen gelijk geven; ik nl ook niet \:lol

Re: Voorbeeld advertentie voor diegenen die hulp nodig [Re: Theetje] #211704 21/01/10 23:17
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
Naja ik heb ook niks van geil etc in mijn profiel en toch krijg ik maar geen date, dus of zo'n advertentie werkt?

Pagina 1 van 3 1 2 3

Moderated by  Admin 007, kaboom 

Shout Box
Who's Online Now
0 registered members (), 53 guests, and 0 spiders.
Sleutel: Admin, Globale Moderator, Mod
Nieuwste Leden
SammySub, Studentje2, Henk.r, Katootje, Toyboy1987
4993 Geregistreerde gebruikers
Forum Statistics
Forums14
Onderwerpen26,969
Berichten361,949
Members4,993
Most Online553
Mar 14th, 2020
juni