Inmiddels al wat reacties gehad van mensen die schijnbaar dus niet goed begrijpen waar het nu omgaat:
Zal het met een voorbeeld uit de praktijk doen:
SITUATIE EERST:
Astrid wil helemaal geen mails...heeft ze nooit gewild en daarom ook altijd een DUIDELIJK ZICHTBAAR FAKEmailadres ingevuld..zodat IEDEREEN kon zien dat emails versturen totaal geen zin had!
SITUATIE NU:
Bij Astrid in haar profiel staat nu een link met een bijna uitnodiging om haar een mail te sturen....
Echter wil astridje dit nog steeds niet en weigert dus om haar BESTAAND mailadres in te vullen.
Echter,dat ziet de verstuurder nu niet meer.....en ziet een lekker kippetje met foto in astrids profiel en denkt:Hatsekiedeeeee....die wil ik wel ff aanschrijven...en doet zijn best om een heel verhaal te typen EN te versturen....
En wacht...en wacht...en blijft wachten en raakt een beetje geirriteerd waarom die Astrid maar niet reageert.....
Echter Astridje KAN niet reageren....ze krijgt immers niet eens een mail binnen.
De verstuurder probeert het nog 1 keer en raakt super geirriteerd ....WAT EEN VERWAAND WIJF zeg die Astrid....nog niet eens het fatsoen om te beantwoorden...grrrrrrrrrrrr....
Kortom:een hele vervelende situatie waar Astridje totaal niet om gevraagd heeft....
En astridje KAN er niets aan doen...ja..

ze kan WEL haar mailadres invullen(hotmail of wat dan ook)....maar dan gaan we ff voor het gemak volledig langs het feit dat astrid dit ABSOLUUT niet wilt dus!
En ik heb nu het verhaal gedaan...geeent op mijn persoon....echter heeft 90 % van chatgirl een fakemailadres erin staan....gaan we even volledig langsheen....
Daarom ook mijn mening:
OF de verandering VERWIJDEREN...OF aanpassen in de zin dat de profieler ZELF moet kunnen besluiten of ze deze link er uberhaupt in wilt hebben....of niet....
Maar heb nu noodgedwongen in mijn profiel gezet dat het ABSOLUUT geen zin heeft om me te mailen....
Een heel verhaal...maar heb het nu verteld zoals het gaat gebeuren als het niet aangepast wordt! En een heel verhaal omdat ik met veel onbegrip werd geconfronteerd door diverse profielhouders. (maar dat waren wel chatters die WEL emails wilden ontvangen en dus niet zo goed begrijpen waar ik moeilijk over deed.
Zo...made my very long point

en ps:
Ter attentie van Kaboom: niets is zo makkelijk om kritiek te leveren,dat weet ik echt als de beste....De beste stuurlui staan altijd aan de kant.
Ik stel me dan ook bij deze "kandidaat" mocht er ooit een moment een soort vraagbaak komen bij/voor bepaalde veranderingen....ben ik ten alle tijden bereid mee te denken.

Astrid