Previous Thread
Next Thread
Print Thread
Pagina 1 van 7 1 2 3 4 5 6 7
E-mail adressen in het profiel #118274 05/04/08 09:10
A
Admin 007 Online 007 OP
Admin
Hopeloos Verslaafd
OP Online 007
Admin
Hopeloos Verslaafd
A
In de profiel is een nieuwe E-Mail modulle geplaatst, dat wil zeggen dat u geen nep adres meer hoeft te plaatsen, daar niemand uw adres meer ziet, ook kan er niet meer gespamt worden naar uw adres.

Plaats aub een werkend Adres in uw profiel.

Hoe lang duurt een ban klik hier !!

Let op bij een vraag over een ban, vermeld dan altijd over welke chatsite het gaat !!!! anders geef ik geen antwoord meer !!!!!!!!

Profielen worden zonder opgave van rede verwijderd als ze niet aan onze regels voldoen.

let op, ik reageer enkel op een PriveBericht als het ook prive is, niet op vragen over een ban, etc. !!!!!

Bantijden gelden alleen voor de eerste ban, een tweede word nooit verwijderd.

MOBIELE INLOG: Logt u via een mobiel in, dan kan het voorkomen dat er een ban is van uw voorganger, daar is niets aan te doen helaas, en zou vanzelf weer over moeten gaan.

AUTOMATISCHE SYSTEEM BAN : Als je vervelend bezig bent op de chats, dan kun je een automatische ban krijgen, zo'n ban duurt normaal 24 tot 48 uur, houd het gezellig en leuk aub om herhaling te voorkomen. Ga dus aub niet spammen, beledigende berichten versturen etc etc.

KORTE BAN:: houd u zich niet aan onze regels kunt u een korte ban van 60 minuten krijgen, mooie tijd om de regels te gaan lezen, van deze bans worden echter geen gegevens opgeslagen, dus na de rede van zo,n ban vragen heeft geen nut..

ANONIEM SURFEN:: Zet anoniem (Prive )surfen uit, deze optie veroorzaakt in sommige browsers de ban.
je hebt dan Apple iCloud Private Relay aanstaan zet dit uit. ..
Re: E-mail adressen in het profiel [Re: Admin 007] #118278 05/04/08 09:36
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
ik vind persoonlijk dat een profiel houder zelf de keuze moet krijgen of hij gemaild wil worden door iedereen met een profiel of niet,,, en zo niet,, dat dat voor andere ook duidelijk is,, bv dat die mail link er dan Niet staat ,, scheelt nml hoop ergernis omdat anderen denken dat hun mail gewoon aankomt,..
Als je mensen niet de keuze geeft ben ik bang dat velen gewoon een fake adres blijven gebruiken,...

Re: E-mail adressen in het profiel [Re: Admin 007] #118279 05/04/08 09:36
*
*Rene+Tina* Online Content
Chatgirl verslaafd
Chatgirl Opa & Oma
**
Online Content
Chatgirl verslaafd
Chatgirl Opa & Oma
**
*
Wij vinden dat wel een leuke update.
Voorkomt spam en wat wij nog irritanter vinden : ongevraagde toevoegingen op msn!!

Zou ook leuk zijn dat we in de toekomst kunnen kiezen of we zulke mail wel of niet willen ontvangen.

Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.
Re: E-mail adressen in het profiel [Re: *Rene+Tina*] #118282 05/04/08 09:58
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
Zoals al eerder gesteld ben ik het dus ABSOLUUT niet eens met deze verandering.

De optie waar Ans het over heeft is zoals ik al eerder vermelde de ENIGE juiste optie.
Laat de profielhouders die van iedereen wel mail willen ontvangen dat lekker zelf dan invullen...en de rest moet de optie hebben die link uit hun profiel te halen!

Tevens moet mij echt het volgende van mijn hart.
Als er weer veranderingen komen in JOUW profiel(wat immers nu gebeurd)....is het misschien niet onverstandig om dit bij een paar vaste chatters/forummers VANTEVOREN te bespreken.
Vaak is zo'n "pannel" beter op de hoogte van de PRAKTIJK en zien dus wellicht voordelen/nadelen die men in theorie nog niet eens opmerkt....
Daardoor kunnen bepaalde zaken wellicht wat doordachter ingevoerd worden? ok

Re: E-mail adressen in het profiel [Re: ] #118286 05/04/08 10:20
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
Inmiddels al wat reacties gehad van mensen die schijnbaar dus niet goed begrijpen waar het nu omgaat:
Zal het met een voorbeeld uit de praktijk doen:
SITUATIE EERST:
Astrid wil helemaal geen mails...heeft ze nooit gewild en daarom ook altijd een DUIDELIJK ZICHTBAAR FAKEmailadres ingevuld..zodat IEDEREEN kon zien dat emails versturen totaal geen zin had!

SITUATIE NU:
Bij Astrid in haar profiel staat nu een link met een bijna uitnodiging om haar een mail te sturen....
Echter wil astridje dit nog steeds niet en weigert dus om haar BESTAAND mailadres in te vullen.
Echter,dat ziet de verstuurder nu niet meer.....en ziet een lekker kippetje met foto in astrids profiel en denkt:Hatsekiedeeeee....die wil ik wel ff aanschrijven...en doet zijn best om een heel verhaal te typen EN te versturen....
En wacht...en wacht...en blijft wachten en raakt een beetje geirriteerd waarom die Astrid maar niet reageert.....
Echter Astridje KAN niet reageren....ze krijgt immers niet eens een mail binnen.
De verstuurder probeert het nog 1 keer en raakt super geirriteerd ....WAT EEN VERWAAND WIJF zeg die Astrid....nog niet eens het fatsoen om te beantwoorden...grrrrrrrrrrrr....

Kortom:een hele vervelende situatie waar Astridje totaal niet om gevraagd heeft....
En astridje KAN er niets aan doen...ja.. ok ze kan WEL haar mailadres invullen(hotmail of wat dan ook)....maar dan gaan we ff voor het gemak volledig langs het feit dat astrid dit ABSOLUUT niet wilt dus!

En ik heb nu het verhaal gedaan...geeent op mijn persoon....echter heeft 90 % van chatgirl een fakemailadres erin staan....gaan we even volledig langsheen....

Daarom ook mijn mening:
OF de verandering VERWIJDEREN...OF aanpassen in de zin dat de profieler ZELF moet kunnen besluiten of ze deze link er uberhaupt in wilt hebben....of niet....
Maar heb nu noodgedwongen in mijn profiel gezet dat het ABSOLUUT geen zin heeft om me te mailen....

Een heel verhaal...maar heb het nu verteld zoals het gaat gebeuren als het niet aangepast wordt! En een heel verhaal omdat ik met veel onbegrip werd geconfronteerd door diverse profielhouders. (maar dat waren wel chatters die WEL emails wilden ontvangen en dus niet zo goed begrijpen waar ik moeilijk over deed.
Zo...made my very long point lol

en ps:
Ter attentie van Kaboom: niets is zo makkelijk om kritiek te leveren,dat weet ik echt als de beste....De beste stuurlui staan altijd aan de kant.
Ik stel me dan ook bij deze "kandidaat" mocht er ooit een moment een soort vraagbaak komen bij/voor bepaalde veranderingen....ben ik ten alle tijden bereid mee te denken.
ok
Astrid

Last edited by astrid; 05/04/08 10:23.
Re: E-mail adressen in het profiel [Re: ] #118287 05/04/08 10:36
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
Hier ook even een reactie van mij.
Ik ben zelf al jaren werkzaamin de ICT. Ik test applicaties die in heel Nederland worden gebruikt door vele gebrukers. Uit ervaring weet ik dat Astrid in deze helemaal gelijk heeft.
Ben ook van mening dat het veel gebruiksvriendelijker is voor zowel de eigenaar van het profiel als voor de lezer ervan dat men zelf kan kiezen of een mailadres zichtbaar moet zijn. En dat als het zichtbaar is dit ook inderdaad moet kloppen.

Mieke

Re: E-mail adressen in het profiel [Re: ] #118289 05/04/08 11:19
A
Admin 007 Online 007 OP
Admin
Hopeloos Verslaafd
OP Online 007
Admin
Hopeloos Verslaafd
A
de profielen zoals het was, was niet goed en werden op allerlei manieren misbruikt. ik maakte regelmatig profielen aan om bv te testen, en merkte dat ik vaak binnen een paar minuten spam had op dat adres.

dat is ook de rede dat 90 % een vals adres op het profiel had staan. door deze modulle is dat niet meer nodig, er kan veel moeilijker gespamt worden, bovendien zie je meteen wie er spamt.
helaas is het inderdaad een stukje onduidelijker welk adres nu wel of niet bestaat. ik ga navragen wat en of er wat aan gedaan kan worden. overigens heb ik het idee dat deze functie er in moet groeien, en er steeds meer mensen een gewoon adres gaan plaatsen.

Hoe lang duurt een ban klik hier !!

Let op bij een vraag over een ban, vermeld dan altijd over welke chatsite het gaat !!!! anders geef ik geen antwoord meer !!!!!!!!

Profielen worden zonder opgave van rede verwijderd als ze niet aan onze regels voldoen.

let op, ik reageer enkel op een PriveBericht als het ook prive is, niet op vragen over een ban, etc. !!!!!

Bantijden gelden alleen voor de eerste ban, een tweede word nooit verwijderd.

MOBIELE INLOG: Logt u via een mobiel in, dan kan het voorkomen dat er een ban is van uw voorganger, daar is niets aan te doen helaas, en zou vanzelf weer over moeten gaan.

AUTOMATISCHE SYSTEEM BAN : Als je vervelend bezig bent op de chats, dan kun je een automatische ban krijgen, zo'n ban duurt normaal 24 tot 48 uur, houd het gezellig en leuk aub om herhaling te voorkomen. Ga dus aub niet spammen, beledigende berichten versturen etc etc.

KORTE BAN:: houd u zich niet aan onze regels kunt u een korte ban van 60 minuten krijgen, mooie tijd om de regels te gaan lezen, van deze bans worden echter geen gegevens opgeslagen, dus na de rede van zo,n ban vragen heeft geen nut..

ANONIEM SURFEN:: Zet anoniem (Prive )surfen uit, deze optie veroorzaakt in sommige browsers de ban.
je hebt dan Apple iCloud Private Relay aanstaan zet dit uit. ..
Re: E-mail adressen in het profiel [Re: Admin 007] #118291 05/04/08 11:25
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
Johan,

ik denk niet dat dit gaat groeien.
Ik denk dat het veel verstandiger zou zijn om het net zo te doen als in het forumprofiel.
Enerzijds het opgeven van een echt emailadres ten behoeve van de site zelf en anderzijds een optie om een publiek emailadres in te voeren.
Denk dat je dan tegemoet komt aan ieders wensen.

Re: E-mail adressen in het profiel [Re: ] #118293 05/04/08 11:30
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
Dan ga je nog steeds VOLLEDIG langs mijn argumenten heen johan...(en ik denk van meerderen,maar zal praten voor mezelf)

Nog duidelijker dus? IK WIL ABSOLUUT geen mails van medeprofielers!!!!! Ik pas ervoor om tig mails iedere dag te krijgen van de overvloed van mannen...toch tijd dat je eens een rokje gaat aantrekken om de zaak eens van een andere kant te bekijken! lol

En nee:Het alternatief is NIET om een ander mailadres aan te maken....waar gaat het nu over eigenlijk:MOETEN we mails ontvangen..want daar begint het nu op te lijken(bedoel je kreet:het moet groeien.....bij ASTRIDJE groeit op dit gebied niets!!!! Alleen onkruid... lol )

Last edited by astrid; 05/04/08 11:31.
Re: E-mail adressen in het profiel [Re: ] #118295 05/04/08 11:41
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
Ik heb net als Astrid een regel in mijn profiel geplaatst dat het geen zin heeft om via de link te mailen. Ik ben ook zeker niet van plan om mijn echte email te plaatsen om deelfde reden die Astrid hier al aan geeft.
ik heb er ook absoluut geen zin in om 's avonds thuis te komen en een aantal mailtjes te vinden in mijn mailbox met ongewenste foto's en voorstellen.

Ik heb deze situatie al eens eerder meegemaakt op een datingsite en ben er ook om die reden weggegaan omdat ik geen keus had om dat emailadres te laten verwijderen. Het aanpassen naar een niet bestaand adres was daar zelfs niet eens mogelijk. Zeer ongewenst dus.

Ik hoop echt van harte Johan dat jij en Kaboom onze reacties serieus zullen nemen.Wij reageren hier dan wel maar ik denk dat er talloze dames zijn die hier over net zo denken maar niet op het forum komen en dus hun mening niet kunnen geven.

Pagina 1 van 7 1 2 3 4 5 6 7

Moderated by  Admin 007, kaboom 

Shout Box
Who's Online Now
0 registered members (), 53 guests, and 0 spiders.
Sleutel: Admin, Globale Moderator, Mod
Nieuwste Leden
SammySub, Studentje2, Henk.r, Katootje, Toyboy1987
4993 Geregistreerde gebruikers
Forum Statistics
Forums14
Onderwerpen26,969
Berichten361,949
Members4,993
Most Online553
Mar 14th, 2020
juni