Hier het verslag dat chris me toestuurde,en zonder een wijziging plaats ik het nu dus hier.
A little devil that loves Angels
Ergens in mei ineens op chatgirl: binnenkort een prijsvraag, kijk op het forum voor meer info.
Een prijsvraag is altijd leuk, dus ik denk ik ga is kijken. Het resultaat is bekend na weken van vragen beantwoorden en een spannende finale bleek ik uiteindelijk de winnaar te zijn.
Het was ff wennen aan het idee maar uiteindelijk toch wel trots dat ik gekozen werd door de mede forum leden voor deze date. Na wat heen er weer mailen werd uiteindelijk de datum geprikt: 4 september. Toen de datum naderde werd het toch allemaal wel spannender, maar ook wel weer een uitdaging. Ik was nog nooit eerder in een club geweest dus meteen een goede vuurdoop. Na een klein uurtje rijden was ik dan aangekomen op de plek van bestemming: Club Four Fun and Fantasy in Ammerzoden. Auto geparkeerd en naar binnen gegaan. (bibber bibber)
Bij binnenkomst kreeg ik eerst een sleutel voor de kluisjes en toen naar de 2 meiden toe ……
De kennismaking was aan de bar, die er echt gezellig uit ziet. 2 hele leuke meiden stelden zich voor aan me(Astrid en Nathalie), dit kon al niet meer stuk. Wat te drinken gekregen en toen maar is ff wat kletsen om wat van elkaar te weten te komen. Ik was toch best wel gespannen maar dat was snel weg, 2 leuke meiden dus dat zat wel goed. De meiden hebben me eerst een rondleiding door de club gegeven, de bar en eetzaal,de jacuzzi, de kamers boven en de dansvloer benden. Daarna nog ff wat gedronken en toen was het tijd voor de “prijsuitreiking”. De private room boven was speciaal voor deze avond voor ons vrij gehouden.
Tja daar sta je dan met 2 leuke meiden in een kamer, de kleren gingen al snel uit en de pret kon beginnen. Begonnen werd er met een heerlijke body to body massage, eerst van the Bitch en toen Astrid. Dit was echt top, 2 meiden die over je heen kronkelen en van alles met je doen ……………. Ik kan het iedereen aanraden om is met 2 meiden een gezellige avond te beleven, je weet niet wat je mee maakt J.
Na deze heerlijke massage werd het tijd voor het echte werk, ik denk dat iedereen wel kan vorstellen wat dit inhield. Kan in ieder geval zeggen dat het geweldig was, meiden nogmaals bedankt het was super!
Ik kan natuurlijk in detail gaan treden hierover maar ik denk dat wel bekend is bij iedereen. Was in ieder geval echt blij dat ik de winnaar geworden was van deze hele leuke actie.
Daarna lekker gedouched en de rest van de avond gezellig met de meiden nog wat gedronken en gebabbeld. De jacuzzi is er niet meer van gekomen maar wie weet ga ik nog eens langs ……….
Bij deze wil ik Astrid, The Bitch en Club For Fun and Fantasy bedanken voor de geweldig leuke avond die ik heb gehad. Ik heb er echt van genoten.
Chrissie27