Previous Thread
Next Thread
Print Thread
Pagina 2 van 3 1 2 3
Re: Anneke zoekt grote pikken voor spermaslikken #71319 28/07/06 21:49
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
altijd goed, berichten via de knop hierboven...

Re: Anneke zoekt grote pikken voor spermaslikken #71320 29/07/06 00:36
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
Ik denk dat die Anneke meneer Anneke is en fake...zo een oproep plaatsen en nooit weer verscheinen hmmm 007 kun je niet is kijken of onze Anneke ook profielen heeft ben benieuwd \:D ;\) :p

Re: Anneke zoekt grote pikken voor spermaslikken #71321 29/07/06 07:58
A
Admin 007 Offline
Admin
Hopeloos Verslaafd
Admin
Hopeloos Verslaafd
A
dit was een oud topic, en anneke is wel een mevrouw anneke, aleen heeft die hier al een hele tijd een ban wegens commercieel inloggen.

Hoe lang duurt een ban klik hier !!

Let op bij een vraag over een ban, vermeld dan altijd over welke chatsite het gaat !!!! anders geef ik geen antwoord meer !!!!!!!!

Profielen worden zonder opgave van rede verwijderd als ze niet aan onze regels voldoen.

let op, ik reageer enkel op een PriveBericht als het ook prive is, niet op vragen over een ban, etc. !!!!!

Bantijden gelden alleen voor de eerste ban, een tweede word nooit verwijderd.

MOBIELE INLOG: Logt u via een mobiel in, dan kan het voorkomen dat er een ban is van uw voorganger, daar is niets aan te doen helaas, en zou vanzelf weer over moeten gaan.

AUTOMATISCHE SYSTEEM BAN : Als je vervelend bezig bent op de chats, dan kun je een automatische ban krijgen, zo'n ban duurt normaal 24 tot 48 uur, houd het gezellig en leuk aub om herhaling te voorkomen. Ga dus aub niet spammen, beledigende berichten versturen etc etc.

KORTE BAN:: houd u zich niet aan onze regels kunt u een korte ban van 60 minuten krijgen, mooie tijd om de regels te gaan lezen, van deze bans worden echter geen gegevens opgeslagen, dus na de rede van zo,n ban vragen heeft geen nut..

ANONIEM SURFEN:: Zet anoniem (Prive )surfen uit, deze optie veroorzaakt in sommige browsers de ban.
je hebt dan Apple iCloud Private Relay aanstaan zet dit uit. ..
Re: Anneke zoekt grote pikken voor spermaslikken [Re: ] #71936 24/02/07 16:55
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
Hallo ben wel geintreseerd in jou spelletjes mail me maar [email protected]
Groetjes

Re: Anneke zoekt grote pikken voor spermaslikken [Re: ] #79303 16/04/07 15:20
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
ikke ikke ook
leer me eerst eens kennen vooraleer ik je aan mijn ... laat zuigen

Kane.
xxx

Re: Anneke zoekt grote pikken voor spermaslikken [Re: ] #79304 16/04/07 15:21
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
PS: mijn hoofd hoefd er niet af .
mischien wordt ik wel wereld beroemd

lol

Re: Anneke zoekt grote pikken voor spermaslikken [Re: ] #81177 01/05/07 00:58
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
hey heb zeker intresse [email protected]

Re: Anneke zoekt grote pikken voor spermaslikken [Re: Admin 007] #81298 02/05/07 12:04
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
 Bericht van: OO7
dit was een oud topic, en anneke is wel een mevrouw anneke, aleen heeft die hier al een hele tijd een ban wegens commercieel inloggen.

Dit topic blijft trekken 007

Re: Anneke zoekt grote pikken voor spermaslikken [Re: ] #81351 02/05/07 19:47
A
Admin 007 Offline
Admin
Hopeloos Verslaafd
Admin
Hopeloos Verslaafd
A
vind je het gek met al die oversexte mannen hier lol

Hoe lang duurt een ban klik hier !!

Let op bij een vraag over een ban, vermeld dan altijd over welke chatsite het gaat !!!! anders geef ik geen antwoord meer !!!!!!!!

Profielen worden zonder opgave van rede verwijderd als ze niet aan onze regels voldoen.

let op, ik reageer enkel op een PriveBericht als het ook prive is, niet op vragen over een ban, etc. !!!!!

Bantijden gelden alleen voor de eerste ban, een tweede word nooit verwijderd.

MOBIELE INLOG: Logt u via een mobiel in, dan kan het voorkomen dat er een ban is van uw voorganger, daar is niets aan te doen helaas, en zou vanzelf weer over moeten gaan.

AUTOMATISCHE SYSTEEM BAN : Als je vervelend bezig bent op de chats, dan kun je een automatische ban krijgen, zo'n ban duurt normaal 24 tot 48 uur, houd het gezellig en leuk aub om herhaling te voorkomen. Ga dus aub niet spammen, beledigende berichten versturen etc etc.

KORTE BAN:: houd u zich niet aan onze regels kunt u een korte ban van 60 minuten krijgen, mooie tijd om de regels te gaan lezen, van deze bans worden echter geen gegevens opgeslagen, dus na de rede van zo,n ban vragen heeft geen nut..

ANONIEM SURFEN:: Zet anoniem (Prive )surfen uit, deze optie veroorzaakt in sommige browsers de ban.
je hebt dan Apple iCloud Private Relay aanstaan zet dit uit. ..
Re: Anneke zoekt grote pikken voor spermaslikken [Re: Admin 007] #81385 02/05/07 22:35
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
yeahhhhhhhhhhhhhhh is niks meer waard !

Pagina 2 van 3 1 2 3

Moderated by  Admin 007, kaboom 

Shout Box
Who's Online Now
0 registered members (), 51 guests, and 2 spiders.
Sleutel: Admin, Globale Moderator, Mod
Nieuwste Leden
Mark66, Eagon22, rosalie92, FuckerXXL, Silversun
4988 Geregistreerde gebruikers
Forum Statistics
Forums14
Onderwerpen26,966
Berichten361,939
Members4,988
Most Online553
Mar 14th, 2020
juni