Nou, dat is prachtig mooi gesproken, maar het gaat erom dat witchdocter een ban heeft gekregen hier maar dan onder de naam 10000volt. Elders hier in het forum staat een berichtje van Jelly v Doorn dat ergens midden id nacht (01.59 uur ofzo) witchdocter online is geweest met als cv tekst "ik zoek mijn bonbonnetje". En nog wat kreten naar Jelly toe heeft gedaan.
Ik heb vervolgens aan dhr witchdocter gevraagd of hij jou kende, en daar als antwoord "nee" opgekregen, hij kon niet meer op de chat want hij had een ban.
Nu beweer jij dat jij hem wel vd chat kent dus ik ga er gemakshalve van uit dat het dezelfde witchdocter is die hier al eerder een ban heeft gehad als meneer "10000volt".
Vervolgens heb ik witchdocter medegedeeld dat ik het wel uit zou zoeken hoe dat dan kon dat er ene witchdocter op de chat verschijnt terwijl die dus een ban zou moeten hebben.
Maar ik weet nu wel genoeg, ik denk dat de nickname "pinokkio" beter past bij dhr witchdocter
Hoe dat dan verder zit met die ban zal mij aan mijn reet roesten, dat is aan 007, maar die reageerd niet. Het ging mij erom of jullie elkaar kenden, en dat is dus het geval, dus is er tegen mij WEDEROM gelogen door hem.
That's all I wanted to know bonbon maar eigenlijk wist ik het al voordat jij het bevestigde ik kom namelijk niet uit een ei.