Originally posted by 007:
Ik geloof wel dat kritiek hier nooit helemaal normaal op gereageerd kan worden.....
tuurlijk mag je wel kritiek geven, maar ik vind het wat overdreven als je meteen weer begiont dat er versachil word gemaakt tussen betaald en gratis chatten zonder dat je eigenlijk weet over wat voor aanbieding kaboom het had.
mensen met profielen krijgen geen voorrang omdat er anders massaal valse nutteloze profielen aangemaakt worden.
verder zie ik hier alleen maar mensen kritiek hebben die nooit als vip inloggen,
wil wel ff opbouwendekritiek spuien..
Wij hebben geen probleem met betalen en niet betalen niemand leeft van de straatstenen....
echter, als je naar de nietbetalers kijkt is er een vorm van tijdsdiscriminatie... waarom denk je dat mensen verkeerd ingelogd zijn ? je weet wel al die mensen MET profiel die de waarschuwing krijgen dat ze verkeerd inloggen....
heel simpel omdat meer handelingen meer tijd kosten en daardoor de kans op de melding "de box is vol" groter is... nogmaals we praten en vergelijken nu niet over betaald inloggen maar onbetaald. Beter en eerlijker zou zijn dat je voordat je uberhaupt zou kunnen inloggen er gecheckt wordt of er ruimte is...
[added]
wat betreft CamZ, leuk initiatief hoop voor jullie dat het stuiter druk wordt ;o)
An en der man