Previous Thread
Next Thread
Print Thread
Pagina 3 van 3 1 2 3
Re: Chatgirl "CamZ" #51016 30/03/04 15:22
kaboom Offline OP
Ouwe rot
OP Offline
Ouwe rot
Nog even ter herinnering, iedereen die zich voor 1 April aanmeld krijgt een bonus op elk gemaakte minuut dus meld je nog snel even aan nu het nog kan op http://camz.chatgirl.nl we gaan deze week online!

20 uur per dag chatten? Neah ben niet verslaafd! \:\)
Re: Chatgirl "CamZ" #51017 30/03/04 16:12
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
 Quote:
Originally posted by 007:
[QUOTE]
verder zie ik hier alleen maar mensen kritiek hebben die nooit als vip inloggen,
Das bullshit ik heb vaak genoeg ingelogt als VIP ja zelfs tegen me eigen in , want ik riep ik doe dat niet .( wilde toch ff weten waar de mensen het over hadden)
En ik doe het zeker niet meer aangezien je als VIP zijnde ook alsnog na een aantal minuten eruit geknikkert wordt .
Dus ffies opletten wat je gilt OPIE grrrrrrrrrrrrr

Re: Chatgirl "CamZ" #51018 30/03/04 18:14
kaboom Offline OP
Ouwe rot
OP Offline
Ouwe rot
Zo en zo kun je als je de connectie verliest binnen 1 uur weer inloggen, zie: http://vip.chatgirl.nl

Maar we gaan offtopic, ontopic aub >

Re: Chatgirl "CamZ" #51019 31/03/04 12:28
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
 Quote:
Originally posted by 007:
 Quote:
Ik geloof wel dat kritiek hier nooit helemaal normaal op gereageerd kan worden.....
tuurlijk mag je wel kritiek geven, maar ik vind het wat overdreven als je meteen weer begiont dat er versachil word gemaakt tussen betaald en gratis chatten zonder dat je eigenlijk weet over wat voor aanbieding kaboom het had.

mensen met profielen krijgen geen voorrang omdat er anders massaal valse nutteloze profielen aangemaakt worden.

verder zie ik hier alleen maar mensen kritiek hebben die nooit als vip inloggen,
wil wel ff opbouwendekritiek spuien..
Wij hebben geen probleem met betalen en niet betalen niemand leeft van de straatstenen....

echter, als je naar de nietbetalers kijkt is er een vorm van tijdsdiscriminatie... waarom denk je dat mensen verkeerd ingelogd zijn ? je weet wel al die mensen MET profiel die de waarschuwing krijgen dat ze verkeerd inloggen....
heel simpel omdat meer handelingen meer tijd kosten en daardoor de kans op de melding "de box is vol" groter is... nogmaals we praten en vergelijken nu niet over betaald inloggen maar onbetaald. Beter en eerlijker zou zijn dat je voordat je uberhaupt zou kunnen inloggen er gecheckt wordt of er ruimte is...

[added]
wat betreft CamZ, leuk initiatief hoop voor jullie dat het stuiter druk wordt ;o)

An en der man

Re: Chatgirl "CamZ" #51020 31/03/04 16:10
kaboom Offline OP
Ouwe rot
OP Offline
Ouwe rot
Nog 1 dag mensen! Profiteer van de extra inkomsten NU het nog kan...

Re: Chatgirl "CamZ" #51021 05/04/04 19:11
L
lindabi25 Offline
forum spammer
*
forum spammer
*
L
 Quote:
Originally posted by kaboom:
Kijk ook eens naar het systeem zelf er zijn vele voordelen tov andere systemen waardoor wij denken meer klanten te trekken die langer online blijven en snel weer terug willen komen. Tevens voor de dames een heel prettig en gemakkelijk systeem om mee te werken.

Probeer het anders eens begin April en laat ons weten wat je er van vind!

Succes ;\)
heb maar eens ingebelt om eens tekijken wat de mannen tezien krijgen na dat ze in gebeld hebben
vind het helemaal niks dat de mannen eerst moeten betalen voor ze ook maar wat tezien krijgen de meeste cam site hebben of een mini cam of wat leuke foto.s van de dames die hun achter de cam hebben zitten waar ze eerst eens rustig kunnen uitzoeken waar ze hun geld aan uit willen geven groetjes lindabi

living the moment
Re: Chatgirl "CamZ" #51022 05/04/04 23:32
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
 Quote:
ziet er inderdaad erg netjes uit maar ja de verdiensten zijn aan de lagge kant meeste site.s
beginnen bij 26 cent per min en heb er een die begint bij 38 cent bij de eerste 250 min daarna gaat hij al naar 39 c.p groetjes lindabi
hmm inkomsten aan de lage kant... we cammen nu nog geen week.. en in die week heeft het al meer opgeleverd dan T*****E.... dan zet me dan wel aan het denken.. wij hebben vergelijkings matriaal.. en ik kan je nu wel heel volmondig zeggen dat dit er stukken duidelijker en overzichtelijker uitziet dan die andere. Waar je zelf je belminuten moet gaan uitzoeken en uitrekenen.
Maar ja.. nooit ingeschreven en je kan het niet weten.. Met andere woorden.. we hebben de bel horen luiden maar weten niet waar de klepel hangt.

Re: Chatgirl "CamZ" #51023 06/04/04 07:58
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
******* lage verdiensten ten opzichte van CAMZ ???Dan zit jij toch duidelijk op de verkeerde tijden de cammen...ik cam maar paar uurtjes per week als ik zie wat voor uurloon ik heb.....nou daar moet ik heel wat voor naar de baas hoor.....
Maar je moet es een paar maanden verder kijken hoe popi Z dan nog is...nu is t nieuw en wil iedereen kijken....

En inderdaad Linda dat van dat inloggen en dan pas zien welke dames vind ik ook niet zo bijster goed gegeven......
Ik heb dikwjls zat als ik op cg zit dan zie ik een mooi iemand dan denk ik ff kijken..krijg ik t algemene scherm te zien..en dan moet je dus blijkbaar nog diegeen zoeken die je daarnet zag \:\(

Re: Chatgirl "CamZ" #51024 12/04/04 20:41
kaboom Offline OP
Ouwe rot
OP Offline
Ouwe rot
In het iframe van CamZ (zie bv chatgirl op hoofdpagina onderaan) staat een linkje met "meer info", dus daar kan de klant meer lezen over deze dame.

De dames die nu voor CamZ uitzenden zijn iedergeval tevreden dus probeer het ook eens zou ik zeggen! Niet geschoten is altijd mis en dan hoor ik graag jullie bevindingen...

Succes,
grtz Tom.

Pagina 3 van 3 1 2 3

Moderated by  Admin 007, kaboom 

Shout Box
Who's Online Now
1 registered members (*Rene+Tina*), 56 guests, and 1 spider.
Sleutel: Admin, Globale Moderator, Mod
Nieuwste Leden
Toyboy1987, Mark66, Eagon22, rosalie92, FuckerXXL
4989 Geregistreerde gebruikers
Forum Statistics
Forums14
Onderwerpen26,966
Berichten361,940
Members4,989
Most Online553
Mar 14th, 2020
juni