|
Re: Chatgirl "CamZ"
21/03/04 00:42
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
Dat zeggen ze , maar laat ik dat nu ff niet geloven , ik chat al jaren ergens anders waar het 3 keer groter is dan heel CG bij elkaar en daar hebben ze nergens geen last van . Hier zitten ze echt niet apart op een andere server !
|
|
|
21/03/04 00:44
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
maar de "gewone "chatters hebben CG groot gemaakt en dat vergeten ze hier fftjes tussendoor . En nu mogen we in principe oprotten op zijn haags gezet en krijgen de vippers op alles voorrang en voorkeur . Het wordt en gaat steeds slechter met CG
My 2 cents
|
|
|
21/03/04 09:35
|
Admin 007
Admin Hopeloos Verslaafd
|
Admin Hopeloos Verslaafd
kunnen jullie nu niets anders als zeuren. de vip inloggers zitten op een andere server, die camz krijgen GEEN voorang, maar aangezien het commercieel is moet het wel als vip. en ik weet niet of het jullie al opgevallen is, maar je kunt nog steeds gratis chatten op chatgirl hoor.
Hoe lang duurt een ban klik hier !!Let op bij een vraag over een ban, vermeld dan altijd over welke chatsite het gaat !!!! anders geef ik geen antwoord meer !!!!!!!! Profielen worden zonder opgave van rede verwijderd als ze niet aan onze regels voldoen.let op, ik reageer enkel op een PriveBericht als het ook prive is, niet op vragen over een ban, etc. !!!!! Bantijden gelden alleen voor de eerste ban, een tweede word nooit verwijderd. MOBIELE INLOG: Logt u via een mobiel in, dan kan het voorkomen dat er een ban is van uw voorganger, daar is niets aan te doen helaas, en zou vanzelf weer over moeten gaan.AUTOMATISCHE SYSTEEM BAN : Als je vervelend bezig bent op de chats, dan kun je een automatische ban krijgen, zo'n ban duurt normaal 24 tot 48 uur, houd het gezellig en leuk aub om herhaling te voorkomen. Ga dus aub niet spammen, beledigende berichten versturen etc etc.KORTE BAN:: houd u zich niet aan onze regels kunt u een korte ban van 60 minuten krijgen, mooie tijd om de regels te gaan lezen, van deze bans worden echter geen gegevens opgeslagen, dus na de rede van zo,n ban vragen heeft geen nut..ANONIEM SURFEN:: Zet anoniem (Prive )surfen uit, deze optie veroorzaakt in sommige browsers de ban. je hebt dan Apple iCloud Private Relay aanstaan zet dit uit. ..
|
|
|
21/03/04 10:33
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
nee ik kan nix anders dan zeuren je weet toch wat ze zeggen hagenezen zijn K*keraars hahaha
|
|
|
21/03/04 11:00
|
kaboom
OP
Ouwe rot
|
OP
Ouwe rot
"CamZ" staat helemaal los van Chatgirl en staat in een ander netwerk dus niet op dezelfde servers als die van Chatgirl, dus daar hoeven jullie je geen zorgen over te maken. 
20 uur per dag chatten? Neah ben niet verslaafd!
|
|
|
21/03/04 16:03
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
Originally posted by 007: Originally posted by dirtytalkster: dus er word weer onderscheid gemaakt tussen betaalde en zgn gratis chatters????? zo is het leven, overal waar je betaald krijg je meer als waar je niet betaald. als je naar de bakker gaat krijg je ook een lekkerder brood als je meer betaald. maar waarom meteen weer comentaar als je nog niet eens weet waarover het gaat ????
mischien is het je nog niet opgevallen, maar die camz is commercieel, dat mag dus alleen maar als je als vip inlogt.Ik geloof wel dat kritiek hier nooit helemaal normaal op gereageerd kan worden.....
|
|
|
21/03/04 16:35
|
Admin 007
Admin Hopeloos Verslaafd
|
Admin Hopeloos Verslaafd
Ik geloof wel dat kritiek hier nooit helemaal normaal op gereageerd kan worden..... tuurlijk mag je wel kritiek geven, maar ik vind het wat overdreven als je meteen weer begiont dat er versachil word gemaakt tussen betaald en gratis chatten zonder dat je eigenlijk weet over wat voor aanbieding kaboom het had. en daar komt nog bij dat er wel verschil gemaakt moet worden i.v.m commercieel. maar mischien is het handig eenw wat te lezen hier op het forum. de vip inloggers zitten op een andere snellere server als de gratis chatters, jullie hebben dus nooit last van vippers. je bent nooit verplicht om als vip in te loggen, dus daar hebben jullie ook geen last van. de chat is en blijft gewoon gratis toegankelijk voor iedereen. dat de chat zo vaak vol aangeeft ligt ook veel aan de gratis chatters zelf, de helft van alle chatters gaat namelijk via het kruisje de box uit, dan blijf je dus nog 20 minuten die pl;aats bezet houden, log aub gewoon met de exit button uit. mensen met profielen krijgen geen voorrang omdat er anders massaal valse nutteloze profielen aangemaakt worden. verder zie ik hier alleen maar mensen kritiek hebben die nooit als vip inloggen, 
Hoe lang duurt een ban klik hier !!Let op bij een vraag over een ban, vermeld dan altijd over welke chatsite het gaat !!!! anders geef ik geen antwoord meer !!!!!!!! Profielen worden zonder opgave van rede verwijderd als ze niet aan onze regels voldoen.let op, ik reageer enkel op een PriveBericht als het ook prive is, niet op vragen over een ban, etc. !!!!! Bantijden gelden alleen voor de eerste ban, een tweede word nooit verwijderd. MOBIELE INLOG: Logt u via een mobiel in, dan kan het voorkomen dat er een ban is van uw voorganger, daar is niets aan te doen helaas, en zou vanzelf weer over moeten gaan.AUTOMATISCHE SYSTEEM BAN : Als je vervelend bezig bent op de chats, dan kun je een automatische ban krijgen, zo'n ban duurt normaal 24 tot 48 uur, houd het gezellig en leuk aub om herhaling te voorkomen. Ga dus aub niet spammen, beledigende berichten versturen etc etc.KORTE BAN:: houd u zich niet aan onze regels kunt u een korte ban van 60 minuten krijgen, mooie tijd om de regels te gaan lezen, van deze bans worden echter geen gegevens opgeslagen, dus na de rede van zo,n ban vragen heeft geen nut..ANONIEM SURFEN:: Zet anoniem (Prive )surfen uit, deze optie veroorzaakt in sommige browsers de ban. je hebt dan Apple iCloud Private Relay aanstaan zet dit uit. ..
|
|
|
21/03/04 18:01
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
Ja oke..maar t geen waar t dan om draait qua die vippers en cammen krijgen de "gewone" chatters niet te zien...daarom zei ik dat er altijd verschil word gemaakt.... Maar als ik heel eerlijk ben....blijf ik bij mijn oude camsite...deze verdient nl stukken beter....waar ligt zoiets eigenlijk aan???? Dat de ene 36 cent geeft en de andere maar 25 cent???
|
|
|
21/03/04 18:39
|
kaboom
OP
Ouwe rot
|
OP
Ouwe rot
Je moet niet alleen kijken naar de afdrachten maar ook naar de verschillende systemen. Ons systeem is stukken uitgebreider en wij verwachten dan ook meer klanten en langere inbeltijden dus zal meer gaan opleveren... ga aub niet klagen over iets waar je de achtergrond nog niet van weet: Probeer het uit zou ik zeggen! En dan hoor ik graag van je wat beter zou kunnen 
20 uur per dag chatten? Neah ben niet verslaafd!
|
|
|
21/03/04 19:21
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
|
Anoniem