http://profielen.tgirl.nl/count.php?nick=tmeisje20jaarTgirl22j (Noord-Holland):
Voor meer foto's zie mijn tumblr pagina -
link in profiel.
Alles goed? - Ja alles is goed met mij, dankje

Ik antwoord niet snel! Ben bezig met huiswerk.
Wat valt er verder nog te vertellen?
Ge�nteresseerd in mijn wilde fantasie�n? Volg mij op
Tumblr! submissivenicky.tumblr.comOk� aangezien mensen vaak klagen over mijn lege profiel zal ik proberen wat interessants over mezelf te vertellen.
Ik ben 21 jaar oud, ik werk in de zorg met demente ouderen en ik zit in m'n laatste jaar van m'n hbo studie.
Ik krijg vaak de vraag 'wat' ik ben als in TS,TV,homo,bi etc. Die vraag vind ik altijd lastig te beantwoorden, aangezien ik het zelf niet helemaal weet. Ik voel me zeker voor een deel een meisje, maar uit gesprekken met een psycholoog is gebleken dat ik niet in het verkeerde lichaam geboren ben, en dus 'gewoon' een jongen ben met trans-gevoelens. Anyway, als jongen val ik op meisjes, en als 'meisje' kan ik ook op mannen vallen.
Deze gevoelens komen voor mij ook met vlagen, soms heb ik er totaal geen behoefte aan en kan ik prima maandenlang me er niet mee bezig houden, terwijl ik me tijdens andere periodes me 100% een meisje kan voelen en me daar ook naar wil gedragen.
Waar ben ik naar opzoek? Ik ben niet specifiek opzoek naar 'iets, ik ben hier grotendeels gewoon om gezellig te chatten met iedereen. Dus als je na 3 zinnen praten al met mij wil daten, heb ik slecht nieuws voor je..
Anyway, als je dit hele verhaal hebt gelezen en nog vragen hebt, shoot!

X Nicky