|
Re: Voorbeeld advertentie voor diegenen die hulp nodig
[Re: ]
22/01/10 00:10
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
Naja ik heb ook niks van geil etc in mijn profiel en toch krijg ik maar geen date, dus of zo'n advertentie werkt? Zo'n advertentie werk in de regel wel beter dan andersom en meteen direct op de man/vrouw vragen of ze willen daten, de dames kunnen dat doen, de mannen moeten het gewoon wat tact voller aanpakken, geduld hebben Atom, alleen de hele lekkere kerels met een heel goed stukkie gereedschap kunnen wat directer zijn. Blijf gewoon op een normale manier de mensen aanspreken en bouw iets leuks op, krijg je op den duur een leuke date dan gaat het steeds beter denk ik, men chat dat wel door aan elkaar  Succes....
|
|
|
22/01/10 16:30
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
Een ding weet ik wel, ik ga niks doen wat ik niet wil, meestal spreek ik ook geen mensen aan die nadrukkelijk geen mannen zoeken, maar gewone chat is ook niks.
En ik ga geen naaktfoto's online zetten, ik zie wel, ik vindt me beetje benadeeld als Hetero, maar beschouwd deze chat als een van beste, maar valt me ook dat voornamelijk vrouwen vrouwen zoeken.
En ik ben natuurlijk nog maar 21 he
|
|
|
22/01/10 23:32
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
Je bent nog jong Atom, en als je ook nog geduldig bent bereik je het meeste....
Zij die geen mannen zoeken kan je ook maar beter vermijden, zelfs als je gewoon chatten wilt zal dat niet gewardeerd worden en kan je een term als "kan je niet lezen" verwachten....
Vrouwen die vrouwen zoeken (het BI gebeuren...) kan je ook meestal links laten liggen, in het meerendeel zijn het stellen die een extraatje willen, of dames die even genoeg hebben van kerels....
Ja het is niet makkelijk als hetero man zijnde zoals je zelf al aangeeft, daarbij is er gewoon een overschot aan mannen op elke chat en jij moet je zelf bewijzen als leuke, gezellige man, het is een soort van prijsschieten h�, soms shiet je in de roos en vaak totaal naast hahaha....
|
|
|
13/05/10 15:16
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
Vrouwen die vrouwen zoeken (het BI gebeuren...) kan je ook meestal links laten liggen, in het meerendeel zijn het stellen die een extraatje willen, of dames die even genoeg hebben van kerels Hallo Pardon..!Lekker Vrouw vriendelijk zeg... De dingen die jij uitkraamt zijn echt van een wel zeer-ongekend-laag nivo!
|
|
|
14/05/10 00:53
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
Vrouwen die vrouwen zoeken (het BI gebeuren...) kan je ook meestal links laten liggen, in het meerendeel zijn het stellen die een extraatje willen, of dames die even genoeg hebben van kerels Hallo Pardon..!Lekker Vrouw vriendelijk zeg... De dingen die jij uitkraamt zijn echt van een wel zeer-ongekend-laag nivo! Ik moest even goed lezen maar zie dat dit aan mij geadresseerd is  Als het van een zeer-ongekend-laag niveau is wat er staat lijkt het mij wel handig om dat ook te onderbouwen, waarom is het van het niveau welke jij beschrijft? alleen op die wijze kan ik me of verdedigen, of ik kan m'n excuses aanbieden aan alle vrouwen, maar zolang ik niet weet wat er verkeerd is wat er staat snap ik van je reactie helemaal niets.... Laat maar van je horen Nitika
|
|
|
14/05/10 09:51
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
laat ik het dan ook maar in de groep gooien...
Vrouwen die alleen vrouwen zoeken zijn -op een zeldzame uitzondering na- fake....
|
|
|
22/05/10 18:47
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
Ik wacht nog op een reactie van nitika61....
|
|
|
20/06/10 23:27
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
Homer, leuke openingsins waarbij je veel mannen een standaard brief geeft om zo een wanhopig zoekende dame de kans te geven een serieuze relatie aan te gaan. De vraag nu alleen is of er ook dames zijn (vrijgezel of niet) die hiernaar op zoek zijn.. Ik daag alle dames uit die dit forum bezoeken om hier hun bevindingen te melden. tot ziens partyman Hallo Ik ben een man (gebonden of ongebonden) van (leeftijd) met (kleur) haar en (kleur) ogen draag geen (of wel baard bril of snor) ben (lengte) en weeg (kilo) Ik wil graag wat meer over mijzelf vertellen omdat ik ook wel begrijp dat jij als vrouw niet met de eerste de beste de koffer in wilt duiken Ik ben al langer op zoek naar een leuke vrouw die samen met mij een leuke date wil hebben dat houdt bij mij niet in gelijk de eerste keer het  in maar eens samen uit eten naar de bisocoop of samen winkelen misschien Ik hou van leuke dates waar we ook samen plezier kunnen hebben als je interesse hebt laat eens een reaktie hierachter en wie weet kunnen we eens kijken of we samen iets kunnen gaan doen . liefs homer
Last edited by partyman; 20/06/10 23:28.
|
|
|
30/01/11 20:09
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
hoi mikkie82 hier ik kan al een paar maand niet meer inloggen er werd me toen gezegt dat het aan de provinder lag is hier geen oplossing voor zit nog een jaar aan dit contract vast en zou erg graag weer willen chatten gr mikkie
|
|
|
27/09/13 12:10
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
Een vrouw kijkt toch door die mooie praatjes heen, je weet dat het de man hier om 1 ding gaat. En wees eerlijk dames, das ook wat wij willen. Het is soms heerlijk om met de eerste de beste het  in te duiken. Ik houd juist van duidelijkheid en directheid. Omschrijving over zichzelf perfect.. respectvol praten geweldig..een presentje als geurtje of bloemetje of dagje uit.. doet zeker goed. Maar das niet waar een vrouw op kiest. Soms doet duidelijk en beetje dirty talk je juist kriebelen. Wees gewoon jezelf.. sommigen zijn knuffelberen, sommigen zijn bull;s,de dame kiest wel wat haar past. Er is relatieplannet en er is chatgirl. Hey waarom zijn wij hier steeds terug? Voor de snelle wip zonder poespas hihihi Lange leve chatgirl toch? Dat paaierige hoeft dus niet, dat geloof je alleen op je 18de nog..
|
|
|
|
|
0 registered members (),
72
guests, and 2
spiders. |
|
Sleutel:
Admin,