Tgirl Profielen: Het profiel van coco
Nickname: coco
Naam: coco
Geboortedatum: 19-04-1990
Seksuele voorkeur: Hetero
Provincie: Limburg (NL)
Sociale Status: Vrijgezel
Geslacht: TV / TS
Neem contact op met coco:
versturen
Stem op coco
Cute factor: 5.7
Klik hier voor meer foto's van coco
Wat valt er verder nog te vertellen?
Dag! lieve mensen
Ik zoek een fijne zelfstandige woning (huis/appartement) voor onbepaalde tijd op een centrale locatie in Amsterdam. mijn budget is max 1.250 euro .
het liefst vertrek ik over ongeveer een dikke maand uit limburg en heb ik mijn eigen plekje in hartje amsterdam
Heb jij een leuke plek voor mij? Neem dan snel contact op! xxx
ik ben geen shemale en nog geen vrouw nog geen borsten nog helemaal niks dus ik ben nu nog een jongen ik doe nog geen hormonen niks in januari begin ik met mijn behandeling bij het vu voor gesprekken diagnostiek naar een half jaartje gesprekken begin ik met hormonen en dat heeft tijd nodig voor het zijn vruchten afwerpt dat is ook de reden dat ik geen relaties aan ga of afspraakjes maak met mannen omdat dit een zware tijd is die ik tegen moed ga en in situaties kom dat ik liever voor mij zelf hou en alleen ben....
EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID OP AL DEZE FOTOS BEN IK ZELF IK BEN NIET ZO LELIJK DAT IK ANDER MANS FOTOS MOET GEBRUIKEN VOOR OP MIJN PROFIEL
ik ben nergens na opzoek als ik zoek dan denk k dat ik niet lang hoef te zoeken

en verder geen fotos uitwisselen en geen cam en geen telefoon nummers en geen vieze praatjes vvant daar schiet ik niets mee op
Sommige mannen denken dat ze nu homo moeten zijn om verliefd te zijn op een transsexueel! Wat een onzin. Een Transsexueel is een vrouw en als ze PRE-Op is en haar 'oude geslachtsdeel' zit er nog, dan is ze net zo goed een vrouw als alle andere vrouwen. Alleen waar je dus het vrouwelijk geslachtsdeel zou verwachten zit een andere (tijdelijk)... MAAR wat is het probleem? Je houdt van haar (tenminste, dat nemen we dan aan) en je wil haar beminnen. Wat kan jou het dan schelen of er nu een penis zit of een vagina? Tenslotte gaat het om de persoon tot wie je je aangetrokken voelt! Je bent GEEN HOMO en waarom is het zo nodig er een etiketje aan te plakken? Het gaat tenslotte om je wederzijdse aantrekkingskracht. Bemin haar net zoals je een vrouw bemint, laat je door haar beminnen net zoals je je door een vrouw laat beminnen. Wie weet ontdek je in je transsexuele vriendin wel een verborgen schat die je nooit voor mogelijk had gehouden wanneer je nooit had overwogen om te kiezen voor een transsexuele vrouw
* geduld word altijd beloond......xoxo coco
IK BEN EEN jongen EN NOG GEEN VROUVV

XDUS GEEN DOMME VRAGEN