Previous Thread
Next Thread
Print Thread
Pagina 2 van 7 1 2 3 4 5 6 7
Re: E-mail adressen in het profiel [Re: ] #118297 05/04/08 11:45
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
Nog even een nabrander...

Wellicht is het handig om via het cv van operator2 de verandering bekend te maken op een breder vlak?

Re: E-mail adressen in het profiel [Re: ] #118298 05/04/08 11:48
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...asteblieft niet zeg...laat aub EERST volledige helderheid komen hoe het verder moet....
Immers,het is absoluut niet tolerabel zoals het nu is.....

Re: E-mail adressen in het profiel [Re: ] #118299 05/04/08 11:49
A
Admin 007 Online 007 OP
Admin
Hopeloos Verslaafd
OP Online 007
Admin
Hopeloos Verslaafd
A
 Quote:
helaas is het inderdaad een stukje onduidelijker welk adres nu wel of niet bestaat. ik ga navragen wat en of er wat aan gedaan kan worden.
staat er tch astrid, ik ga vragen wat er mogenlijk is, om bv aan te geven of je wel of geen mail wild. en als jij geen mail wild vul je gewoon geen bestaand adres in, dan krijg je ook geen mail. net als eerst.

Hoe lang duurt een ban klik hier !!

Let op bij een vraag over een ban, vermeld dan altijd over welke chatsite het gaat !!!! anders geef ik geen antwoord meer !!!!!!!!

Profielen worden zonder opgave van rede verwijderd als ze niet aan onze regels voldoen.

let op, ik reageer enkel op een PriveBericht als het ook prive is, niet op vragen over een ban, etc. !!!!!

Bantijden gelden alleen voor de eerste ban, een tweede word nooit verwijderd.

MOBIELE INLOG: Logt u via een mobiel in, dan kan het voorkomen dat er een ban is van uw voorganger, daar is niets aan te doen helaas, en zou vanzelf weer over moeten gaan.

AUTOMATISCHE SYSTEEM BAN : Als je vervelend bezig bent op de chats, dan kun je een automatische ban krijgen, zo'n ban duurt normaal 24 tot 48 uur, houd het gezellig en leuk aub om herhaling te voorkomen. Ga dus aub niet spammen, beledigende berichten versturen etc etc.

KORTE BAN:: houd u zich niet aan onze regels kunt u een korte ban van 60 minuten krijgen, mooie tijd om de regels te gaan lezen, van deze bans worden echter geen gegevens opgeslagen, dus na de rede van zo,n ban vragen heeft geen nut..

ANONIEM SURFEN:: Zet anoniem (Prive )surfen uit, deze optie veroorzaakt in sommige browsers de ban.
je hebt dan Apple iCloud Private Relay aanstaan zet dit uit. ..
Re: E-mail adressen in het profiel [Re: ] #118300 05/04/08 11:54
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
 Bericht van: astrid
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...asteblieft niet zeg...laat aub EERST volledige helderheid komen hoe het verder moet....
Immers,het is absoluut niet tolerabel zoals het nu is.....

nou juist omdat het nu niet tolerabel is kunnen er wellicht meer dames reageren

Re: E-mail adressen in het profiel [Re: ] #118301 05/04/08 11:57
*
*Rene+Tina* Online Content
Chatgirl verslaafd
Chatgirl Opa & Oma
**
Online Content
Chatgirl verslaafd
Chatgirl Opa & Oma
**
*
 Bericht van: astrid

Tevens moet mij echt het volgende van mijn hart.
Als er weer veranderingen komen in JOUW profiel(wat immers nu gebeurd)....is het misschien niet onverstandig om dit bij een paar vaste chatters/forummers VANTEVOREN te bespreken.
Vaak is zo'n "pannel" beter op de hoogte van de PRAKTIJK en zien dus wellicht voordelen/nadelen die men in theorie nog niet eens opmerkt....
Daardoor kunnen bepaalde zaken wellicht wat doordachter ingevoerd worden? ok

Daar heeft Astrid wel een punt..
Maar er zijn juist veel vaste chatters op de box en slechts enkelen daarvan ( waaronder wij zelf ) zijn actief zijn op het forum/schreeuw box.
Bovendien zijn 007 , kaboom en wildgirl slechts exploitant van de box en forum ( correct us if we are wrong! )

Onze ervaring van voor de verandering is dat we bij het invullen van een werkend e-mail adres 9 van de 10 keer ongevraagd werden toegevoegd aan msn ( met uitzondering van Rene z'n profiel waar een werkend e-mail is ingevuld en zulks dus niet voorkomt ;\) )
Mail ontvangen we slechst sporadisch en dat zal , denken we , na deze update niet veel anders zijn....

Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.
Re: E-mail adressen in het profiel [Re: Admin 007] #118302 05/04/08 12:01
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
ik weet dat je ermee aan de slag gaat...maar desondanks zeg je in je replys ook dingen die sterk lijken op "het went wel"... lol
en ik kan er niet genoeg op benadrukken dat dit niet zal gaan wennen....

en mijn laatste reply was niet op jou..maar op de opm van mieke om in de chat via cv hier ruchtbaarheid aan te geven..lijkt me absoluut onwenselijk....

citaat johan:
en als jij geen mail wild vul je gewoon geen bestaand adres in, dan krijg je ook geen mail. net als eerst.

Correctie:kan dit schijnbaar ook niet genoeg zeggen....je begrijpt dan toch niet wat de consequenties ervan kunnen zijn....
Grote verschil is dat men mij eerst geen mail stuurde,men zag dat het mailadres niet klopte.....en nu stuurt men mij WEL mails die ik dus niet krijg..en dat roept bij de verstuurder irritratie op omdat ik niet antwoord

Maar we kunnen over en weer hier erg lang over soebatten...kaboom moet OF de verandering terugdraaien(maar dat hoeft niet van mij,zitten best ook voordelen aan)...dus OF de profielhouder de mogelijkheid geven deze link te VERWIJDEREN uit zijn profiel.
Net als bijv de mogelijkheid tot wel of niet stemmen....of zoals de optie:aanklikken aanstootbaargevend profiel.....

En nu ik erover nadenk:
Weinigen gebruiken deze optie(aanklikken aanstootgeefbaar profiel)...dat hoeft nl ook niet gaf jij een tijd geleden aan...
NOU ZIE HIER DE OPLOSSING: verander de optie van aanklikken aanstootgeefbaar profiel in de tekst:
Ja,ik wil mijn link naar mailadres zichtbaar maken(of niet)

Zo...opgelost dus..geef jij het even door aan Kaboom?
en graag gedaan hoor deze oplossing....denk graag met jullie mee lol lol

Re: E-mail adressen in het profiel [Re: *Rene+Tina*] #118304 05/04/08 12:05
A
Admin 007 Online 007 OP
Admin
Hopeloos Verslaafd
OP Online 007
Admin
Hopeloos Verslaafd
A
ok laten we wat voordelen en nadelen opnoemen

VOORDELEN:

1 er zijn geen ongevraagde msn toevoegingen meer
2 er word niet meer gespamt (veel te veel werk)
3 je kunt een bestaand e amil adres gebruiken, niemand ziet het nog
4 een nep adres of een anioniem adres is niet meer nodig

NADELEN:

1 je kunt niet zien of een adres wel of niet bestaat.

Let op bij een vraag over een ban, vermeld dan altijd over welke chatsite het gaat !!!! anders geef ik geen antwoord meer !!!!!!!!

Profielen worden zonder opgave van rede verwijderd als ze niet aan onze regels voldoen.

let op, ik reageer enkel op een PriveBericht als het ook prive is, niet op vragen over een ban, etc. !!!!!

MOBIELE INLOG: Logt u via een mobiel in, dan kan het voorkomen dat er een ban is van uw voorganger, daar is niets aan te doen helaas, en zou vanzelf weer over moeten gaan.

AUTOMATISCHE SYSTEEM BAN : Als je vervelend bezig bent op de chats, dan kun je een automatische ban krijgen, zo'n ban duurt normaal 24 tot 48 uur, houd het gezellig en leuk aub om herhaling te voorkomen. Ga dus aub niet spammen, beledigende berichten versturen etc etc.

KORTE BAN:: houd u zich niet aan onze regels kunt u een korte ban van 60 minuten krijgen, mooie tijd om de regels te gaan lezen, van deze bans worden echter geen gegevens opgeslagen, dus na de rede van zo,n ban vragen heeft geen nut..

ANONIEM SURFEN:: Zet anoniem (Prive )surfen uit, deze optie veroorzaakt in sommige browsers de ban.
Re: E-mail adressen in het profiel [Re: Admin 007] #118305 05/04/08 12:10
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
je leest echt of slecht of je hebt nu echt geen oog voor onze argumenten!
Moet ik dan echt de nadelen aanvullen? Zucht...ok!
NADELEN:
2:de verstuurder gaat ervan uit dat het adres WEL klopt en stuurt mails
3:als het mailadres niet klopt,kan de verstuurder wachten tot st juttemis op een reactie
4:verstuurder kan behoorlijk geirriteerd raken wat op de chat weer conflicten kan oproepen
5)Adres klopt wel:diverse profielhouders(en zeker dames) gaan elke dag ongewenste aanzoeken krijgen..gepaard met of zonder vunzige foto's

En zal deze apart opnoemen omdat punt 6 een persoonlijke is:
6:Mijn plezier aan chatgirl gaat ernstig verstoord worden

7:Volgens mij zitten er alleen mannen die zoiets achter een tafel kunnen bedenken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
8:Vele profielhouders zien deze hele wijziging niet eens en veranderen dus ook niets!

Last edited by astrid; 05/04/08 12:14.
Re: E-mail adressen in het profiel [Re: Admin 007] #118306 05/04/08 12:10
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
Helaas kloppen de voordelen niet...

3 valt al weg tegen nadeel 1
4 geldt dus alleen als je dat zelf wilt, voor een groot aantal dames dus niet

De gevolgen zoals Astrid deze heeft beschreven van nadeel 1 kunnen veel groter zijn dan de voordelen 3 en 4.

Op deze manier krijg je dus in plaats van ongewenste toevoegingen ongewenst mail.

Re: E-mail adressen in het profiel [Re: ] #118307 05/04/08 12:29
A
Admin 007 Online 007 OP
Admin
Hopeloos Verslaafd
OP Online 007
Admin
Hopeloos Verslaafd
A
ik heb dit ook niet verzonnen, maar ik vind het een goede aanvulling, en een nuttige, alleen zou inderdaad iemand de keus moeten hebben om een e mail adres aan of uit te schakelen.

dit is wat ik ook na ga vragen of dat te realizeren is.

Pagina 2 van 7 1 2 3 4 5 6 7

Moderated by  Admin 007, kaboom 

Shout Box
Who's Online Now
0 registered members (), 53 guests, and 0 spiders.
Sleutel: Admin, Globale Moderator, Mod
Nieuwste Leden
SammySub, Studentje2, Henk.r, Katootje, Toyboy1987
4993 Geregistreerde gebruikers
Forum Statistics
Forums14
Onderwerpen26,969
Berichten361,949
Members4,993
Most Online553
Mar 14th, 2020
juni