Previous Thread
Next Thread
Print Thread
Pagina 2 van 2 1 2
Re: hoe heet een gigolo in het swingers wereldje ???? [Re: Admin 007] #101043 23/10/07 18:43
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
nu merk ik echt dat ik blond ben

Re: hoe heet een gigolo in het swingers wereldje ???? [Re: Admin 007] #101045 23/10/07 18:44
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
haha ja er zijn ook feestjes waar vrouwen prostituees spelen,,
krijgen er ook niet voor betaald
is soort gigolo rol die ze spelen

jullie zien het veel te zwart wit

Re: hoe heet een gigolo in het swingers wereldje ???? [Re: ] #101046 23/10/07 18:46
A
Admin 007 Online 007
Admin
Hopeloos Verslaafd
Online 007
Admin
Hopeloos Verslaafd
A
iemand die geld vraag voor sexuele diensten is een hoer, iemand die niets vraagt voor sexuele diensten is gewoon geil volgens mij lol . maar beslist geen hoer te noemen.

Hoe lang duurt een ban klik hier !!

Let op bij een vraag over een ban, vermeld dan altijd over welke chatsite het gaat !!!!

Profielen worden zonder opgave van rede verwijderd als ze niet aan onze regels voldoen.

let op, ik reageer enkel op een PriveBericht als het ook prive is, niet op vragen over een ban, etc. !!!!!

Bantijden gelden alleen voor de eerste ban, een tweede word nooit verwijderd.

MOBIELE INLOG: Logt u via een mobiel in, dan kan het voorkomen dat er een ban is van uw voorganger, daar is niets aan te doen helaas, en zou vanzelf weer over moeten gaan.

AUTOMATISCHE SYSTEEM BAN : Als je vervelend bezig bent op de chats, dan kun je een automatische ban krijgen, zo'n ban duurt normaal 24 tot 48 uur, houd het gezellig en leuk aub om herhaling te voorkomen. Ga dus aub niet spammen, beledigende berichten versturen etc etc.

KORTE BAN:: houd u zich nbiet aan onze regels kunt u een korte ban van 10 minuten krijgen, mooie tijd om de regels te gaan lezen, van deze bans worden echter geen gegevens opgeslagen, dus na de rede van zo,n ban vragen heeft geen nut..
Re: hoe heet een gigolo in het swingers wereldje ???? [Re: Admin 007] #101047 23/10/07 18:47
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
ah oke opie ben er weer helemaal bij

Re: hoe heet een gigolo in het swingers wereldje ???? [Re: ] #101077 24/10/07 01:48
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
Jammer dat ik de discussie hier gemist heb, daar ik degene ben die het allemaal veroorzaakt heeft. Had ik het van tevoren geweten, had ik dat hele woord weggelaten. Door er a.h.w. achter te zetten hoopte ik dat men het in de context zou plaatsen.

Affijn... ik heb mijn case ook al in de oproep duidelijk gemaakt en ik zou de senior members willen adviseren iets langer na te denken voor ze op de stoel van moderator gaan zitten.

De oproep beschouw ik als verloren, want er is natuurlijk niemand meer die na dit gedoe nog serieus gaat reageren.

Helaas...

Re: hoe heet een gigolo in het swingers wereldje ???? [Re: ] #101093 24/10/07 02:58
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
Nee hoor unicorn64 zet gewoon een normale oproep voor een dame die ook graag naar partys gaat die zijn er zat.
geen lul verhaal met moeilijke woorden die we toch niet snappen.
vooral niet denken dat de mensen hier dom zijn dat helt niet integendeel zelfs.
plaats gewoon en goede oproep en redelijke kans dat je wat aan de haak slaat je kunt het natuurlijk ook gewoon op de chat proberen lijkt mij dat je dan nog meer kans hebt .
Groet Cgg2

Re: hoe heet een gigolo in het swingers wereldje ???? [Re: ] #101097 24/10/07 03:13
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
Ach... als de Admin de draad zou willen verwijderen (dat toch allemaal op een misverstand is gebaseerd) wil ik de oproep nog wel een keer plaatsen.

Zonder het gewraakte woord.

Re: hoe heet een gigolo in het swingers wereldje ???? [Re: ] #101099 24/10/07 03:32
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
gewraakt zou ik het niet willen noemen hoor lees het forum maar eens door.
meer een les in woord gebruik toch iets van een tip voor eem volgende oproep zou ik denken

Re: hoe heet een gigolo in het swingers wereldje ???? [Re: ] #101110 24/10/07 05:52
A
Admin 007 Online 007
Admin
Hopeloos Verslaafd
Online 007
Admin
Hopeloos Verslaafd
A
ik ga het niet verwijderen hoor, maar de discussie moet wel op vriendelijke toon voortgezet worden, en formulier je vraag aub anders, laat dat woord gigolo weg, ene gigolo is en blijft verbonden met een commercierele act.

Hoe lang duurt een ban klik hier !!

Let op bij een vraag over een ban, vermeld dan altijd over welke chatsite het gaat !!!!

Profielen worden zonder opgave van rede verwijderd als ze niet aan onze regels voldoen.

let op, ik reageer enkel op een PriveBericht als het ook prive is, niet op vragen over een ban, etc. !!!!!

Bantijden gelden alleen voor de eerste ban, een tweede word nooit verwijderd.

MOBIELE INLOG: Logt u via een mobiel in, dan kan het voorkomen dat er een ban is van uw voorganger, daar is niets aan te doen helaas, en zou vanzelf weer over moeten gaan.

AUTOMATISCHE SYSTEEM BAN : Als je vervelend bezig bent op de chats, dan kun je een automatische ban krijgen, zo'n ban duurt normaal 24 tot 48 uur, houd het gezellig en leuk aub om herhaling te voorkomen. Ga dus aub niet spammen, beledigende berichten versturen etc etc.

KORTE BAN:: houd u zich nbiet aan onze regels kunt u een korte ban van 10 minuten krijgen, mooie tijd om de regels te gaan lezen, van deze bans worden echter geen gegevens opgeslagen, dus na de rede van zo,n ban vragen heeft geen nut..
Re: hoe heet een gigolo in het swingers wereldje ? [Re: Admin 007] #101115 24/10/07 06:24
A
Anoniem
Ongeregistreerd
Anoniem
Ongeregistreerd
A
er bestaan geen domme vragen , wat voor de een erg duidelijk is , is voor de andere een grote vraag..
Niemand kleineren omdat hij niet op dezelfde golflengte zit als jij..
IK denk dat we dit topic dan ook beter kunnen afsluiten want antwoord staat inmiddeld in topic :dating...

Last edited by anspommerans; 24/10/07 06:33.
Pagina 2 van 2 1 2

Shout Box
Who's Online Now
1 registered members (Admin 007), 51 guests, and 0 spiders.
Sleutel: Admin, Globale Moderator, Mod
Nieuwste Leden
Rowin39, Makelaar49, Danastar, Cindy2010, DUTCH1972
3592 Geregistreerde gebruikers
Forum Statistics
Forums14
Onderwerpen25,664
Berichten361,562
Members3,592
Most Online553
Mar 14th, 2020
november