#242013 - 29/07/10 15:45
onterechte ban!!
|
resident
Beginneling
Lokatie: Kortrijk
|
|
|
Gisteren werd ik van de chat gegooid door Wildgirl omdat ik per ongeluk als vrouw ingelogd was, mijn nickname is zoals altijd KORTRIJK XL, dus overduidelijk... toch werd ik eraf gegooid, waarom word ik niet eerst verwittigd en kan ik mezelf dan niet opnieuw aanmelden? Na vraag aan Wildgirl vertelde ze me dat het makkelijker is me er gewoon af te gooien ipv me dit te melden. Bij deze kan ik nu niet meer inloggen op de chat?! Kan deze eraf aub? Ik vind dat Wildgirl wel degelijk misbruik gemaakt heeft van haar positie!!
Bedankt alvast!
|
|
|
|
|
|
#242014 - 29/07/10 15:50
Re: onterechte ban!!
[Re: resident]
|
OO7
Admin
Dwangmatige poster

Lokatie: World Wide Web
|
|
|
ten eerste, het verkeerd inloggen is een enorme bron van ergenis, dus dat jij er af gegooit woird is dan niet zo verwonderlijk, je kunt dan gewoon opnieuw inloggen als mann in het blauw, maar toen dat gebeurt is vond jij het bliujkbaar nodig om ene hoop commentaar te gaan leveren. niet wildgirl hefet jou toen verwijderd maar ik, en dat gescheld van kut wijf etc, was teveel, vandaar ook deze voor jou, die dus niet onterecht was.
Hoelang duurt een ban, klik hier !let op, ik reageer enkel op pm als het ook prive mail is, niet op vragen over een ban, etc. !!!!! Bantijden gelden alleen voor de eerste ban, een tweede word nooit verwijderd.
|
|
|
|
|
|
#242016 - 29/07/10 15:53
[Re: OO7]
|
resident
Beginneling
|
|
|
excuseer? Kut wijf is nooit over mijn toetsenbord gekomen hoor!!! Ik heb haar meerdere keren gezegd dat ze misbruik maakte van haar positie, ik heb haar om uitleg gevraagd, maar ze zei me letterlijk dat ze liever gewoon me eruit kickt dan me aan te spreken. Wat is daar nog aan te verdedigen als chatter? AUB zeg, ben ik een drugsdealer of faker ofzo? Ik dacht het niet, maar ik word wel zo behandeld! Graag eerlijke behandeling, want dit is totaal onterecht. Kunt u deze er terug afhalen aub?
|
|
|
|
|
|
#242019 - 29/07/10 16:01
|
resident
Beginneling
|
|
|
en hoelang heb ik dan die ban? Best dus da ik me volgende keer als dame aanmeldt zonder profiel ? Blijkbaar kan da ook overal, maar wordt daar ook niks aan gedaan. Ik zit hier al meer dan 1jaar op de chat, nog nooit miserie gehad en met alle respect, dit gaat mijn petje te boven...
|
|
|
|
|
|
#242021 - 29/07/10 16:04
|
resident
Beginneling
|
|
|
lol, dus ik moet een halfjaar wachten nu?
|
|
|
|
|
|
#242061 - 29/07/10 21:17
[Re: resident]
|
resident
Beginneling
|
|
|
samengevat dus, jullie profiteren wel degelijk van uw 'macht' op de chat. Doe vooral zo verder en de boel nog wa meer verzieken!
|
|
|
|
|
|
Moderator: kaboom, OO7, Wildgirl
|
18470 Leden
20 Forums
14491 Onderwerpen
239372 Berichten