|
Date met een mop
24/06/10 20:17
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
Hallo dames en stellen,
Wie vertelt me een leuke mop en kom ik misschien wel op visite. (maak me blij)
Voor enige voorbeelden moet je chatgirl bekijken. Kepe up the good work en maak me vrolijk.
groet Partyman
|
|
|
Re: Date met een mop
[Re: ]
27/06/10 10:14
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
Al 19 x bekeken en toch al een week geplaatst. Echter niemand die een leuke mop heeft geplaatst. Komt hopelijk niet omdat de moppen op zijn :-)
Misschien toch maar wat anders bedenken met m'n tijd.
xx partyman xx
|
|
|
27/06/10 10:17
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
MOP V/D DAG:
Er komt een man een caf� binnen en bestelt vier borreltjes tegelijk.Als hij dit een paar dagen achter elkaar heeft gedaan,wordt de barman nieuwsgierig.Op een gegeven moment vraagt hij:"Waarom bestelt u toch steeds vier borreltjes?"De man zegt:"Drie broers van mij wonen in Australi�.En we hadden afgesproken om elke dag om vijf uur een borreltje te gaan drinken.Gezellig toch?"De barman moet dit beamen.Op een dag bestelt de man drie borreltjes.De barkeeper vraagt:"Is er wat gebeurd met uw broer?" "Nee," zegt de man,"maar ik mag niet meer drinken van de dokter."
|
|
|
28/06/10 22:49
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
MOP V/D DAG:
Er zit een man in het cafe met een heel mooi horloge. Opeens komt er een vrouw naar hem toe en zegt:"Wat heb jij een mooi horloge". Ja he, ik kan er alles op tv kijken, internetten, er zit een woordenboek op, ik kan er mee bellen en ik kan zelfs zien dat jij nu geen slipje aan heb. De vrouw kijkt hem verbaast aan en zegt dat ze wel een slipje aan heb.
Waarop de man antwoord:"Shit, loopt hij weer een uur voor.
|
|
|
29/06/10 19:33
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
MOP V/D DAG
Een dame op leeftijd en haar verrukkelijke dochter komen bij de dokter. Kleedt u zich maar uit, zegt de dokter tegen het meisje. Neemt u me niet kwalijk, zegt de moeder stijfjes, maar ik ben ziek.
Oh juist, zegt de arts. Steekt u dan uw tong maar even uit.
|
|
|
02/07/10 01:12
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
MOP V/D DAG
Een man en een vrouw willen graag kinderen maar het lukt niet. Ze besluiten een afspraak te maken met de dokter. De dokter kan hen echter ook niet helpen maar beweert een goede collega te hebben in Amerika die hen absoluut kan helpen. Zodoende stapt het stel op een vliegtuig richting Amerika. De dokter ter plekke hoort het verhaal aan en vraagt ze "Doe het eens hier ter plekke" Na het gebeuren te hebben aanschouwt zegt de dokter dat hij al begrijpt wat er aan de hand is. Hij krabbelt wat op een briefje en geeft dit aan het stel. "Zeker weten dat na een half jaar een zwangerschap is bereikt" Aangekomen in Nederland gaat het stel met het briefje naar een lokale apotheker. "Wij willen graag Thieotreol" "Pardon?" Zegt de apotheker "dat hebben we niet!,
Laat mij dat briefje eens lezen" Hij opent het briefje en leest het voor: "Try the other hole
|
|
|
04/07/10 13:30
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
MOP V/D DAG
De CIA is driftig aan het onderzoeken waar de sigaar die Clinton gebruikte in de Lewinsky affaire vandaan kwam. Men is er nog niet helemaal uit, maar men weet nu wat voor soort tabak er in is verwerkt.
40% Pijptabak en 60% Pruimtabak
|
|
|
05/07/10 18:44
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
MOP V/D DAG Een ouder echtpaar in  ligt sex te bedrijven. Na een poosje zegt de vrouw: "Vroeger beet je me nog weleens in mijn oren". De man vliegt uit  en gaat naar de badkamer. Vrouw: "Waar ga je heen". De man antwoord: "Even mijn tanden halen".
|
|
|
06/07/10 10:29
|
Admin 007
Admin Hopeloos Verslaafd
|
Admin Hopeloos Verslaafd
kun je die moppen niet beter in het moppen topic plaatsen ??
Hoe lang duurt een ban klik hier !!Let op bij een vraag over een ban, vermeld dan altijd over welke chatsite het gaat !!!! anders geef ik geen antwoord meer !!!!!!!! Profielen worden zonder opgave van rede verwijderd als ze niet aan onze regels voldoen.let op, ik reageer enkel op een PriveBericht als het ook prive is, niet op vragen over een ban, etc. !!!!! Bantijden gelden alleen voor de eerste ban, een tweede word nooit verwijderd. MOBIELE INLOG: Logt u via een mobiel in, dan kan het voorkomen dat er een ban is van uw voorganger, daar is niets aan te doen helaas, en zou vanzelf weer over moeten gaan.AUTOMATISCHE SYSTEEM BAN : Als je vervelend bezig bent op de chats, dan kun je een automatische ban krijgen, zo'n ban duurt normaal 24 tot 48 uur, houd het gezellig en leuk aub om herhaling te voorkomen. Ga dus aub niet spammen, beledigende berichten versturen etc etc.KORTE BAN:: houd u zich niet aan onze regels kunt u een korte ban van 60 minuten krijgen, mooie tijd om de regels te gaan lezen, van deze bans worden echter geen gegevens opgeslagen, dus na de rede van zo,n ban vragen heeft geen nut..ANONIEM SURFEN:: Zet anoniem (Prive )surfen uit, deze optie veroorzaakt in sommige browsers de ban. je hebt dan Apple iCloud Private Relay aanstaan zet dit uit. ..
|
|
|
[Re: Admin 007]
06/07/10 18:53
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
Is die er dan? Maar begrijp dat dit niet gewaardeerd wordt en zal derhalve ook geen moppen meer plaatsen.
groet partyman
|
|
|
|
|
1 registered members (Admin 007),
50
guests, and 2
spiders. |
|
Sleutel: