#189991 - 06/10/09 12:20
Re: MELD HIER ECHTE CHATTERS AAN !!!
[Re: OO7]
|
rowik
Nieuweling
Lokatie: kop nh
|
|
|
vraag ik heb genoeg mensen ontmoet voor een echtheidstempel te krijgen maar die personen hebben er geen en ik ook niet hoe kun je elkaar dan een geven als er niemand die je ontmoet hebt er een heeft jammer zo kun je niemand er een geven of krijgen
|
|
|
|
|
|
#190735 - 10/10/09 00:07
|
phedre
Beginneling
|
|
|
ik vind het ook een raar systeem, die echtheidsstempels. Je moet al perse iemand van hier irl kennen wil je zelf voor echt aangezien worden. Zolang je dus niemand hier kent, blijf je altijd het imago van 'faker' houden, want je krijgt geen echtheidstempel.
|
|
|
|
|
|
#190957 - 11/10/09 18:31
[Re: phedre]
|
mar1965
Volledig Lid

Lokatie: zuid holland
|
|
|
ff ook mijn mening er over ...ene kant vind ik het ook raar ...omdat je maar net kontakt moet krijgen met een gestempeld iemand ...gaat toch om een klik he die je moet hebben ...en aan de andere kant begrijp ik het ook dat je het niet zo maar kan weg geven ...maar ik weet wel dat ik niet het imago heb van een faker ...dat heeft niks met de stempel te maken ...dat heeft et maken met ander oorzaken
|
|
|
|
|
|
#190968 - 11/10/09 22:39
|
phedre
Beginneling
|
|
|
dat houdt dus in dat zolang je niet met gestempelde mensen date, je met je benen wijd moet voor de cam om te laten zien of je wel een echt mannetje of vrouwtje bent... en anders wordt je noooooooooooooooooit een echte chatter. Tis maar dat we het weten toch:) zal ik altijd een faker blijven.. tis niet anders:)
|
|
|
|
|
|
#191110 - 12/10/09 23:08
|
phedre
Beginneling
|
|
|
eh.. koffiedrinken? moet je de heren hier ff laten weten dat er nog wat anders is dan en gemept worden op deze wereld... dat is ongeveer enige waar ze over kunnen praten:) Het is al heel moeilijk om een 'gewoon' gesprek te voeren als je aangeeft niet in te zijn voor een neukbeurt of je niet wil laten slaan. De heren roepen dan meteen dat ik faker ben.....
maar goed... ik ben mondig genoeg om dat zelf op te lossen.... maar dat blijft dan dus wel zonder echtheidsstempel blijkbaar:)
|
|
|
|
|
|
#191139 - 13/10/09 08:51
[Re: phedre]
|
OO7
Admin
Dwangmatige poster

Lokatie: World Wide Web
|
|
|
mischien dat jij de mannen wel te veel over een cam schaard en daardoor geen normale contacten krijgt op de chat, want er zijn genoeg mensen die in zijn voor een leuk gesprek hoor, maar waarschijnlijk heb je het nu over bdsmgirl, hoe het daar allemaal gaat weet ik niet, maar je kan ook op en of via chatgirl een stempel zien te krijgen, die krijg je van mij dan ook wel op de andere chats hoor.
Hoelang duurt een ban, klik hier !let op, ik reageer enkel op pm als het ook prive mail is, niet op vragen over een ban, etc. !!!!! Bantijden gelden alleen voor de eerste ban, een tweede word nooit verwijderd.
|
|
|
|
|
|
|
18470 Leden
20 Forums
14491 Onderwerpen
239372 Berichten
Max Online: 170 @ 11/12/08 20:08